Braak,braak...
Damn son, zieke fitti.
Valt mee hoor. Maar als iemand meerdere keren zegt dat ie best verstand heeft van muziektheorie, mij zelfs aanraadt om me er eens in te verdiepen, maar keer op keer cruciale fouten maakt, met onzinnige vragen komt als "hoe heet dit akkoord" nadat diverse forumleden hem er meerdere keren op hebben gewezen dat een los akkoord (zonder progressie, zonder context) geen zin heeft, en ga zo maar door, dan zijn er altijd wel een aantal mensen waaronder ik die hem een halt toeroepen als t weer eens nodig is. En dan gaat ie altijd een beetje half tegensputteren, half toegeven dat ie ongelijk heeft. Beetje vast patroon. Mag je zieke fitti noemen als je dat wilt
Een forum is een plek waar mensen zoals jij en ik o.a. komen om vragen over bijv. muziektheorie beantwoord te krijgen. Als je dan verkeerde antwoorden krijgt vind ik dat een kwalijke zaak. Zeker als iemand overkomt en beweert de goede antwoorden te hebben.
Graag gedaan.
Nou nou, ken je nagaan hoe die 2 zich zullen opwinden over iets wat er werkelijk toe doet in het leven..
Favorieten/bladwijzers