Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 34 van 41 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 410

Senior Member

Standaard

Vergelijk zelf:

Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Senior Member

Standaard

Thanks! Tja, hoor wel verschil. Maar zelfde settings? Kan dat wel, zijn er nieuwe parameters bij of juist weggevallen? Maar is nou de één echt 'mooier' dan de ander? Mwoa.... lijk wat meer gain te horen in de patches van de III dat lijkt dan al sneller 'meer', 'beter' en dus 'mooier'. Maar kweennie hoor....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Thanks! Tja, hoor wel verschil. Maar zelfde settings? Kan dat wel, zijn er nieuwe parameters bij of juist weggevallen? Maar is nou de één echt 'mooier' dan de ander? Mwoa.... lijk wat meer gain te horen in de patches van de III dat lijkt dan al sneller 'meer', 'beter' en dus 'mooier'. Maar kweennie hoor....
    Wauw!! Nog meer parameters om te tweaken!! De rasechte fanboys komen nu helemaal niet meer aan spelen toe, alleen nog maar aan tweaken en op het fractalforum posten.

Inderdaad, als er al verschil is, dan is het heel subtiel en dan ook nog moet je de II en III naast en na elkaar horen. M.a.w. of je nu met of een II of een III speelt, dat verschil hoort niemand. En dan hebben we het nog niet eens over een bandsituatie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Wauw!! Nog meer parameters om te tweaken!! De rasechte fanboys komen nu helemaal niet meer aan spelen toe, alleen nog maar aan tweaken en op het fractalforum posten.
    iK WEET NIET of er meer of minder parameters zijn hoor.

Je lijkt nogal denigrerend te doen over Fractal spelers.

Senior Member

Standaard

In het vergelijkingsfilmpje had ik bij de plexi zoiets van nou is dit het nu.

Bij de cleane sounds verderop sprak de 3 me wel meer aan dan de 2, maar wat Fusion al terecht opmerkte, wat ben je nou precies aan het vergelijken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Ik bespeur hier een 'lichte' antipathie?

Tis maar net hoe je met dat tweaken om gaat natuurlijk.
    Ik vind bij dat filmpje de III wel beter klinken, maar het is geen dag en nacht verschil. Vooralsnog vind ik het nog te weinig om mijn II te verkopen. Het is een beetje overkill voor mij. Maar ik sluit het niet uit in de toekomst als er ook echt duidelijk merkbare verbeteringen komen in effecten afdeling.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Senior Member

Standaard

Ik hoop dat iedereen massaal de axe fx 2 laat vallen voor dumpprijzen. Lijkt me leuk speelgoed om thuis in stilte te pielen.
    Een nieuwe 3 daarvoor aanschaffen is me te gortig; gevoelsmatig wil ik mijn buizenamps er nog niet voor weg doen.
    Wel jammer dat je die dingen nergens echt relaxed kunt testen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik hoop dat iedereen massaal de axe fx 2 laat vallen voor dumpprijzen. Lijkt me leuk speelgoed om thuis in stilte te pielen.
    Een nieuwe 3 daarvoor aanschaffen is me te gortig; gevoelsmatig wil ik mijn buizenamps er nog niet voor weg doen.
    Wel jammer dat je die dingen nergens echt relaxed kunt testen.
    Ondanks dat de rasechte fanboys eigenlijk door al t tweaken geen tijd hebben voor wat dan ook, zijn ze meestal toch wel bereid tegen een symbolische vergoeding in bijv de vorm van een alcoholische versnapering oid iemand thuis te ontvangen voor een test sessie. Als ik de FX I nog had gehad had je die bij mij kunnen testen hehe

Senior Member

Standaard

Dat tweaken is een gevaarlijk iets.
    Ook al kan ik er niks van, ik vind het op zich wel leuk. Ik moet alleen niet van dat tweakable spul hebben, dan speel ik helemaal nooit meer.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten