OPGELOST.

Altijd fijn als je andermans fouten mag gaan oplossen.
Ik ging er vanuit dat het hele pre-amp gedeelte wel goed was en heb dus eigenlijk die hele PCB met rust gelaten. Na wat troubleshooten met een rietje (plaatselijk componenten koelen door erover te blazen) kwam ik bij de -15 voltage regulator uit die op die printplaat zat. Als ik die afkoelde ging de storingstoon omhoog en eventueel weg.
Die bleek eerder al eens vervangen te zijn voor een -12 volt exemplaar en stond aardig te koken

+15 volt aan de ene kant en -12 aan de andere i.c.m. de goedkoopte 79L12 die er te vinden was blijkt toch geen goed idee te zijn...

Meteen maar wat zwaardere 7815 en 7915 regulators erop gezet, toch fijn dat we hier in Eindhoven Brigatti hebben zitten die dat soort dingen gewoon op voorraad heeft.

Verder heb ik de twee uitgangen op de output trafo ook maar weer aangesloten zoals het volgens mij moet zitten en de amp klinkt weer geweldig.
Super clean channel en voor de overdrive heb ik een switch toegevoegd die schakelt tussen de standaard diode clipping en een meer vintage buizen oversturing door de diodes te omzeilen.

Het heeft wat uurtjes gekost maar dat klusje is ook weer van de lijst af.