Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    Blues.

    Dat is pas kut. Kom je op een gitaarshow, zitten er weer van die corpulente zestiger pentatonisch te neuzelen. Met hun tubescreamertje.

    Behalve oude gitaristen luistert er dus niemand na.

    Dan tien keer liever u2

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.588

    Standaard

    Met een leren vest
    En zware shag
    En een staart in hun nek
    En 20 kg overgewicht

    Praat ik poep? Ga dan binnenkort eens een kijkje nemen bij de vintuts guitar beurs in veenendaal en vertel me dat ik ongelijk heb.

    Rock n roll is dead mensen

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.529

    Standaard

    Heb ik dat wel eens verteld? Toen ik 18 was speelde mijn bandje in het voorprogramma van U2. Bono deed de podium mix van ons (deed ie vaker zei hij) en later nog mot met Adam Clayton die aan mijn vriendin zat.
    Vond het een leuk bandje maar een beetje teveel hoge toppen diepe dalen dominee overflakkee.
    Toen ie daar zelf ook genoeg van kreeg en zijn alter ego Mephisto ontwikkelde, de jaren negentig, werd ie zowaar weer hedendaags en interessant.
    En ineens was het uit met de pret. Misschien had de band die cowboy hoed nou wel gezien, zeiden ze, je kan toch best een hedonistische rockstar zijn EN de wereld redden? Kijk naar Bob!
    Laatst gewijzigd door Pepe; 28 februari 2018 om 07:29
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Met een leren vest
    En zware shag
    En een staart in hun nek
    En 20 kg overgewicht

    Praat ik poep? Ga dan binnenkort eens een kijkje nemen bij de vintuts guitar beurs in veenendaal en vertel me dat ik ongelijk heb.

    Rock n roll is dead mensen
    je vergat de geruite (houthakkers) hemden... voor het overige klopt het aardig.....maar ik heb er gelukkig ook wel jonge(re) gasten gitaren zien uitproberen....
    Laatst gewijzigd door MikeD; 28 februari 2018 om 08:59
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.592

    Standaard

    Behalve dan dat het genre vrij breed is. Het is meer dan een mobiel uitgedaagde Amerikaan met een Afrikaanse achtergrond die wat pentatonische licks zit te pielen over een net te trage 6/8 backingtrack, om maar een voorbeeld te geven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Met een leren vest
    En zware shag
    En een staart in hun nek
    En 20 kg overgewicht

    Praat ik poep? Ga dan binnenkort eens een kijkje nemen bij de vintuts guitar beurs in veenendaal en vertel me dat ik ongelijk heb.

    Rock n roll is dead mensen
    Helemaal vintuts korrekt.
    Want de blues negers van de American Folk Blues festivals waren ook in die leeftijdsgroep.
    Strak in kostuum. Gesteven witte overhemden met gouden manchetknopen. Thuis geen droog brood.
    Af en toe een wit meisje in je bed.

    Gitaar stemmen is voor poessies.

    Kortom: De lui op de beurs houden een oude traditie in leven. Ze mogen wel subsidie aanvragen.
    En ik waarschuw maar effe: OP 10 maart komt TV Noord weer naar Zuidbroek/Southpants om die folklore voor de eeuwigheid vast te leggen.
    Kom daar dus maar niet heen.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    qua kutbands: tja wat is het criterium. Het is altijd lastig om de persoon en zijn muziek los van mekaar te zien. zo zit ik met het dillemma van Bob Brozman. Een absolute wizzard op allerlei slide gitaar instrumenten, een wandelende encyclopedie enz... aantal concerten van gezien, mindboggling, paar keer mee gepraat: crème van ne kerel.
    Tot ie enkele jaren geleden out of the blue zelfmoord pleegt en blijkt dat er een hoop zware pedofilie verhalen over hem zaten aan te komen. Officieel kanhet niet dat ik zijn muziek plots slecht vind, maar ik luister er wel niet meer naar.
    Laatst gewijzigd door barno; 28 februari 2018 om 12:34

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    708

    Standaard

    Ja, datzelfde heeft Queen bij mij. Groots festival toen Mr. Mercury overleed, om aandacht te vragen voor aids. Elk jaar wordt hij nog als de king van Queen herdacht. En elke keer denk ikweer aan de oorzaak van zijn overlijden, en elke keer hoor ik dan weer de quote van zijn persoonlijke roadie waar hij tegen riep: "get me another boy, this one's bleeding out of his ass". Echt objectief kan ik niet meer naar Queen luisteren, hoe briljant het vaak ook is.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  9. #139
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Waar heb je dat vandaan John? Niet dat ik je niet geloof maar ik ben wel benieuwd hoe je er aan komt. Een docu, een krantenbericht?

  10. #140
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.729

    Standaard

    Ik vind Waylon ook best irritant, maar dat is geen band.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top