Ik heb een Duncan Screamin Demon (lynch) die ik over heb en wel wil ruilen tegen een Duncan uit de Custom reeks (Custom, Custom Custom of Custom 5)
My Róisín Dubh is my one and only true love
meer dynamiek, breder. 'grootser' in alles. Alsof je hetzelfde liedje hoort via een set Bose oordoppen versus een setje van de Hema. Zelfde muziek, zelfde noten, maar totaal andere feel. Ik hoor dit all across the board bij BKP en alleen bij SD's die ik zelf drastisch onder hande neem. BKP pups hebben gewoon structureel een lagere inductie, ondanks hun vaak hogere output. ook hun pafjes hebben een lagere inductie.
Zelfde idee als bij Bill Lawrence pickups.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Aangeboden:
1x EMG60 - helemaal nieuw, in gesealde verpakking, dus ongebruikt
1x EMG60-7 - z.g.a.n.
1x Fender TwinHead Modern neck - z.g.a.n.
1x Fender TwinHead Modern bridge - z.g.a.n.
Gezocht:
Seymour Duncan SH-4-7, dus de JB voor een 7-snaar
Seymour Duncan SH-1n-7, dus de 59 neck voor een 7-snaar
Of een setje BKP Black Hawk-7's.
Laatst gewijzigd door dml; 3 januari 2018 om 14:34
Ik heb er wel eens mee gespeeld (in een Ibanez RG). Ik vond de L500XL strak, transparant en met flink wat laag en tophoog, maar niet heel erg juicy. Overstuurd vond ik het goed, clean iets minder, maar de gitaar in kwestie speelt natuurlijk ook een rol. De L500 is een ander verhaal, die is minder scooped.
Laatst gewijzigd door telerocker; 4 januari 2018 om 18:23
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Favorieten/bladwijzers