brad ik vind ut weer erg knap van je
covefe
brad ik vind ut weer erg knap van je
covefe
[/Bijdehandjesmodus aan]De Attax met de donkerblauwe flockbekleding is de eerste serie, de silverface is de tweede serie en heeft een verbeterd lead channel. De serie met het verchroomde frontpaneel is de derde Attax-reeks. Weet ik verder niet zoveel van. [/Bijdehandjesmodus uit]
Remork sluiten.
Waren er dan 3 verschillende series van die Attax? Nooit geweten. Wat is er versleuteld aan het gain kanaal? Ik denk dat ik de laatste serie had en die was nog steeds ruk.
Leuk topic, zo over die verschillende Attax modellen. Misschien kan een van de mods de titel ff aanpassen. Slaat nu nergens op en is ook nog eens erg onduidelijk.
Misschien iets als "Het grote H&K Attax topic deel 12.9" ofzoiets.
gepost met Tapatrut.
147-c Guitars
by brad 3.1...........
Ligt er misschien aan wat je zoekt.
Als ik zo lees wat jij gebruikt/bouwt etc, dan ben je meer van de vintage "losse" sounds.
Die Attax herinner ik me als strak modern. Zoals bijna alle H&K's naar mijn mening.
Voor mijn metal escapades kon ik daar prima mee uit de voeten.
En hebben die ook alle drie series een stereo reverb 200W head gehad? Dan zou het kunnen dat, nou ja ik kan het me niet meer herinneren of ik een chroom of alu had. Ik weet alleen dat ik die neverthenooitniet zou verruilen voor zo'n Tiny Treurbak.
Moettie nog wel ff verherplaatst worden naar moderne ampjes.
Gepost met bacon.
Favorieten/bladwijzers