Nou, dan vind ik hem nu ook kut.....Ik weet dat Joe een van Weelden amp heeft (maar nu over is gegaan op Fenders en volgend jaar vast weer wat anders), maar dit pedaal wilde ik al vanwege een aantal erg mooie clips en gebruikers-ervaringen van gitaristen die ik ken.
Dus helaas Joe, no credits for you!
Laatst gewijzigd door guitarkid; 15 november 2017 om 07:55
@ guitarkid Deze al gezien....??
Die gozer heeft er wel een strakke kijk op.
Gezocht: Ibanez DE7
Hij kan gewoon met z'n linker oog in z'n rechter broekzak kijken. Ik kan er niet aan wennen.
gepost met Tapatrut.
147-c Guitars
Gast heeft 'gewoon' een lui oog, heeft hij al eens wat over gezegd n.a.v. een vraag van een kijker. Vind het een prima kerel, dito gitarist en hij neemt de moeite om iets uit te leggen.
Ook voor mij maar weer eens een update. Niet te geloven dat het toch gelukt is er een pedaaltje tussen te prutsen: een Boss octaver (wat een heerlijk pedaal!). Daarbij is m’n MXR chorus nu vervangen door de nieuwe Nux Modcore, vooral te doen om de rotary, maar de chorus is erg goed ook! En het hebben van tremolo, vibrato, phaser en voodoo-vibe (allemaal erg overtuigend) in één pedaal is een bonus. Natuurlijk allemaal niet op te roepen zonder aan de knoppen te draaien, dus eigenlijk alleen praktisch als een effect een heel nr aan kan staan en switchen tussen effecten is niet echt mogelijk.
Fijn bordje, voor de meeste hier waarschijnlijk te weinig variatie in overstuurde geluiden, maar voor mij prima. Ik begeef me toch het meest in de jazz en aanverwante stijlen.
![]()
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Favorieten/bladwijzers