Toch jammer, want het is best een heel aardig pedaal.![]()
Maar serieus, de reden waarom ik er pas een heb aangeschaft toen de hele wereld al voorzien was.
Het is geen holy grail maar ik snap waarom het ding zo populair is.
Ik vind trouwens die stroomplug linksonder een belabberde locatie, altijd in de weg.
Zijn er uberhaupt andere pedalen die hem ook linksonder hebben?
Of dacht Fuller, Comic sans is niet genoeg!
Je zou juist zeggen dat rechte pluggen minder probleem geven?
Bij haaks kan ie niet naar "voren", zit de gitaarplug. Naar onderen kan enkel als er een opening zit want de plug is te lang voor flush. Dan moet je dus met het pedaal gaan schuiven en bovendien links flink wat ruimte laten want bijna alle pedalen hebben daar ook een gitaar en stroomplug zitten.
Dit alles is natuurlijk van generlei beslommering als je ene giga bord hebt met ruimte te over maar bij mij is het sappelen met de real estate.
Die MXR klopt (iig bij de delay die ik heb).
Op de een of andere manier minder problemen, misschien omdat daar vaak een ding nakomt wat de pluggen bovenop heeft.
tis wat.
Laatst gewijzigd door Pepe; 2 november 2017 om 15:35
Hij verkoopt hem ook als kloon hè, dus ja...voor dat geld vind ik hem persoonlijk prima klinken. Zal voor echte über tweakers wel weer een dingetje zijn maar dat boeit me niet zoveel. Bedankt voor je inspirerende commentaar
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Het ding dat die gast verkoopt is geen kloon maar een rechtstreekse kopie incl. het gebruik van de merknaam en type aanduiding. daar hebben veel mensen een probleem mee, aangezien het door dit soort praktijken steeds ingewikkelder wordt om nog te weten wat echt is. Een sarcastische opmerking daarover is dus echt niet nodig.
Even ter illustratie een OCD kloon:
![]()
Favorieten/bladwijzers