Moddafokkah.....
Nahja, dan raad ik jou Sour Grapes aan........ talking 'bout cork sniffers![]()
Moddafokkah.....
Nahja, dan raad ik jou Sour Grapes aan........ talking 'bout cork sniffers![]()
Huh? Als ik in andere gitaren de Holydiver heb zitten die het erg goed doen in mijn set-up en de Crawler doet dat niet..... dan ben ik toch niet aan het cork sniffen?
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Al gezien ja. Erg vermakelijk...Vooral hoe zo'n shady veiling eruit moet hebben gezien als de eigenaar van Domaine Ponsot doodleuk langskomt om te vertellen dat de batch '66 Clos Saint-Denis 100% fake is, aangezien ze die pas in '82 zijn gaan bottelen. Of de 1787 (Kurniawan's fake 1789 in Koch's collectie) Chateau Margaux fles van Thomas Jefferson. Overigens heeft die fles wél bestaan, maar is kapot gegaan, nadat een ober hem molde. 'Gelukkig' was ie voor $225k verzekerd.
https://www.forbes.com/2003/11/19/cx_np_1119feat.html
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Je ziet lui die redelijk plotseling heel erg rijk zijn geworden en van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten doen. Dikke auto's van alle merken staan er al. Gaan ze naar idioot dure wijnfeestjes en beginnen dan zelf ook een wijnkelder. Dat alles terwijl ze eigenlijk helemaal geen verstand van wijn hebben, die kennis kopen ze in via lui zoals Kurniawan. Lullig als dat dan een oplichter blijkt te zijn. Ook mooi om te zien dat sommigen het niet kunnen geloven, want het is zo'n aardige vent.
Het was ook maar een vraag![]()
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Hij zit in mijn Iceman. Ik dacht dat die wat meer laag kon gebruiken. Vandaar de Crawler ipv de Holydiver. Maar werkt toch niet lekker.
Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 13 september 2017 om 15:52
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
En toch zijn ze daar wel voor bedoeld, om goed te klinken in zowel een strat als een Les Paul. Althans, volgens Geoff Whitehorn. Maar alles is smaakgebonden natuurlijk. Ik heb 'm in een strat gehad, klonk erg goed op zich. Maar nu zit ie weer terug in m'n SG en dat klinkt toch wel erg lekker hoor. Ik heb er overigens net ook even aan geroken en dat vond ik toch niet bijzonder.
Mochten jullie wat zoeken dat ik in het verkoop topic bij electrische gitaren heb geplaatst laat het daar dan maar weten. Hier mag ik het niet 'verkopen' maar het zou jammer zijn als ik jullie er niet op zou attenderen dat ik wat aanbiedingen heb liggen. Is dat spam? Dan spijt mij dat enorm. Rijk ga ik er niet van worden, verlies lijden eerder. Maar goed. Het mag weg als iemand het echt zoekt. Ofzo.
Favorieten/bladwijzers