400 dollar per jaar, daarvoor huur je webruimte van een terabyte.
De foto's die ik maak gaan allemaal op een computer en de SD kaartjes gaan in de kluis, dus kwijtraken is zo goed als onmogelijk.
400 dollar per jaar, daarvoor huur je webruimte van een terabyte.
De foto's die ik maak gaan allemaal op een computer en de SD kaartjes gaan in de kluis, dus kwijtraken is zo goed als onmogelijk.
Photobucket begint mij ook te kietelen dat ik moet gaan betalen voor m'n wel 7% aan gebruikte opslagruimte. Gelijk maar m'n account opgezegd. Zijn er nog andere goeie alternatieven? Imageshack vond ik in het verleden in ieder geval niet zo geweldig...
Ik gebruik vaak http://postimages.org/ voor plaatjes op forums enzo. Gaat tot nu toe goed.
Het jammere is dat je al je postings bij fora nu zonder foto's ziet, en weet nog maar waar je ooit wat neergezet hebt. laten we wel zijn dat de meeste software aanbieders ook steeds meer deze route kiezen, software tegen maandelijks betaling. ik denk dat ons vertrouwde windows ook die kant op zal gaan. een softwareomgeving die allerlei betaalde apps en platform bied.
waarom dat mensen, en vooral bedrijven, zich zo vastklampen aan dit windows is jammer, linux bied voor gewoon browsen, mailen etc. een gratis alternatief als je een hekel hebt aan betalen.
ik moet vanwege mijn werk ( office) wel een windows machine hebben, maar er draait hier een aantal met linux en dat is een verademing
Wat ik er storend aan vind is dat het ineens gebeurt. ik heb nog nooit een bericht gehad van Photobucket dat ik m'n account moet opwaarderen. Was wel zo netjes geweest. Dit door de strot rammen lijkt me verkooptechnisch ook niet erg handig.
Dat postimages is een goeie! Neem ik mee. Imgur heb ik inmiddels ook ontdekt na wat zoeken, schijnt ook wel een goeie te zijn.
Ik gebruik deze:
http://nl.tinypic.com/
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.
firefox werkt ook!
Favorieten/bladwijzers