Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 878 van 904 EersteEerste ... 378778828868876877878879880888 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.771 t/m 8.780 van 9036
    Senior Member

Standaard

Die vriend van me speelde ermee in een hardcore / punk achtige band. Meer dan genoeg gain, die Tube100; ik zou in ieder geval niet weten waarom je meer gain nodig zou hebben
    Volgens mij had die ene gitarist van within temptation vroeger ook een Tube100, en dat klonk best heavy.

Senior Member

Senior Member

Standaard

Vind ik nogal aan de prijs. Voor die prijs koop je al een behringer x32, een veel mooiere tafel met alle modernste snufjes.
    Belachelijk bedrag als je het mij vraagt, maar tis analoog dus er zal een gek zijn die daar 2 ruggen voor neerlegt.

Senior Member

Standaard

Appels en peren. Ik vind het zeker niet veel geld voor een uitgebreide en solide live-tafel.
    Wat zou 100m 32-core multikabel met blocks al niet kosten?

Senior Member

Standaard

Absoluut, alleen zou ik voor m'n band nooit zon grote unit nemen, zo'n tafel in feesttent of zaal ziet er niet uit en neemt teveel ruimte in.
    Totaal niet praktisch, dus echt een goeie tweedehands tip vind ik het niet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Vind ik nogal aan de prijs. Voor die prijs koop je al een behringer x32, een veel mooiere tafel met alle modernste snufjes.
    Belachelijk bedrag als je het mij vraagt, maar tis analoog dus er zal een gek zijn die daar 2 ruggen voor neerlegt.
    is NIET analoog. Maar een topklasse digitafel van een paar jaartjes (2006) voor de x32 (2012). En hij is inderdaad verouderd. Maar, eerlijk is eerlijk, de x32 is inmiddels ook aan de leeftijd. De yamaha wordt nog steeds in upgraded versies verkocht en is een kwaliteitsklasse boven de X32 die nooit geupgrade is.

De prijs is op zich ok. Qua betrouwbaarheid zal hij de x32 ver achter zich laten. Qua sound scheelt het niets.
    Het ding is nogal groot en zwaar en je zal voor econonie liever met iets lopen wat je met een man kan versjouwen.
    Laatst gewijzigd door showband; 5 juli 2017 om 11:11
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member

Standaard

Of die x32 betrouwbaar is moet nog blijken. Ons geluidsbedrijf heeft hem net een jaartje en hij wetkt super. Alles is via tablet aan te sturen, aan te passen dus onze geluidsman kan in elke hoek van de zaal met tablet erbij alles fine tunen. Geluid is dik voormekaar en soundchecks gaan altijd snel en efficiënt. Handig als je onder tijdsdruk speelklaar moet zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Absoluut, alleen zou ik voor m'n band nooit zon grote unit nemen, zo'n tafel in feesttent of zaal ziet er niet uit en neemt teveel ruimte in.
    Ruimte OK, maar dat het er niet uit ziet ben ik er niet mee eens.
    Paar jaar geleden een projectje gedaan; het betrokken geluidsbedrijf had van die gigantische consoles van Midas. Een hele grote voor FOH, en een iets minder grote voor de monitors. Die iets minder grote was nog steeds groter dan mijn schoonmoeder, overigens.
    Er staat wel iets, zeg maar.

Senior Member

Standaard

Het serieuzere spul draait echt niet via een iPad o.i.d. maar je kunt er wel van alles op aansluiten en het weegt ook nog eens een ton

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Voor de übermannelijke Jaguar-liefhebber: https://www.2dehands.be/muziek/muzie...354133767.html

CIJ Jaguar (tegenwoordig amper nog aan te geraken, alleen via import uit Japan zelf (en de bijhorende CITES-zever)), geupgrade met Lollar pickups en een Mustang Brug: dus erg veel gitaar voor het geld!

Ohja, ze is Burgundy Mist:

Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten