Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 28 van 33 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 323
  1. #271
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Crash Cowboy Bekijk bericht
    Gelukkig regent het . ;-)
    Da's juist mooi. Weinig stofdeeltjes in de lucht.
    147-c Guitars

  2. #272
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rockgod69 Bekijk bericht
    klein stukje van de bout afvijlen, superhandig, geen sleutel meer nodig.....
    Yep. Maar heel slim was het weer eens niet, haha !

  3. #273
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Da's juist mooi. Weinig stofdeeltjes in de lucht.
    Tja, maar de lak moet niet nat worden. En vandaag is het droog, dus er zitten weer 3 lagen nitro op de neck, en dus over het logo.

    Morgen zal ik even kijken of ik er nog een paar lagen op spuit. Ik ga de kop zo glad mogelijk nat schuren met grid 1000 of zo. De achterkant van de neck maak ik glad met 000 staalwol. Dat werkt het beste.



    NB: de neck droogt binnen, maar ik heb de lak er buiten op gespoten. Best rotzooi namelijk, nitro lak.
    De lijnolie op de Budget Tele is nog steeds niet droog; ik hoop dat de zon gauw gaat schijnen, dan leg ik die body buiten in 't zonnetje. Dat schijnt veel sneller te drogen.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 29 juni 2017 om 16:09

  4. #274
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Crash Cowboy Bekijk bericht
    Tja, maar de lak moet niet nat worden. En vandaag is het droog, dus er zitten weer 3 lagen nitro op de neck, en dus over het logo.

    Morgen zal ik even kijken of ik er nog een paar lagen op spuit. Ik ga de kop zo glad mogelijk nat schuren met grid 1000 of zo. De achterkant van de neck maak ik glad met 000 staalwol. Dat werkt het beste.



    NB: de neck droogt binnen, maar ik heb de lak er buiten op gespoten. Best rotzooi namelijk, nitro lak.
    De lijnolie op de Budget Tele is nog steeds niet droog; ik hoop dat de zon gauw gaat schijnen, dan leg ik die body buiten in 't zonnetje. Dat schijnt veel sneller te drogen.
    Misschien is een fohn op enige afstand een idee dan heb je het effect van een droogcabine body in een grote doos of afschermen en dan de warme lucht in de opening blazen, zodat er minder warme lucht naar de verkeerde plaats gaat. Ik deed dat vroeger met motoronderdelen spuiten. de fohn er niet te dicht bij zetten.

    veel succes weer.

  5. #275
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Nou, da's lekker.

    Ik vrees dat jullie niet meer kunnen genieten van al die prachtige foto's die ik hier op het forum heb gezet. De foto-host, Photobucket, meldt vandaag ineens dat gebruikers moeten gaan betalen voor 3D hosting. Dat terwijl ik al jaren in hun gratis versie mag genieten van talloze reclamebanners en al die shit; dat heb ik er overigens graag voor over. Ik vind het ook niet erg om wat te moeten betalen; een hostingservice is een prima oplossing voor het online delen van foto's. Photobucket vraagt echter nu ineens $ 400,- om de foto's die ik daar host en waarvan ik de links op externe sites plaats zichtbaar te maken. Pure chantage; áls ik dat geld op m'n rug had groeien (wat ik niet heb) dan ging ik echt never nooit niet op zo'n manier akkoord.

    Dat betekent wel dat de 'blogs' die ik hier de afgelopen jaren heb opgebouwd ineens waardeloos zijn geworden. Jammer, toch ?

    Het gekke is dat mijn Photobucket foto's op de TDPRI app en website wél gewoon te zien zijn ... (EDIT: inmiddels ook niet meer)

    Zijn er meer mensen hier die dit probleem nu hebben ?

    In elk geval: sorry mensen ... maar ik kan er weinig aan doen.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 30 juni 2017 om 16:53

  6. #276
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    870

    Standaard

    Ik zit ook op bucket en krijg wel regelmatig van die mails maar ik ga daar echt niet voor betalen. en zijn ook andere aanbieders waar het plaatsen gratis is.

    Het zou natuurlijk veel beter zijn als je op de site gewoon rechtstreeks uit je foto's uit je album kan plaatsen zoals op veel andere ook gratis Forums.
    Dan blijven je foto's er altijd op ook als jij besluit b.v. te stoppen bij bucket dan zie je dus niks meer. Ik zit b.v. op het Mercedes Forum en nog wat andere dan klik je op toevoegen ga naar je album en klaar is Han.

  7. #277
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Ik zit ook op bucket en krijg wel regelmatig van die mails maar ik ga daar echt niet voor betalen. en zijn ook andere aanbieders waar het plaatsen gratis is.

    Het zou natuurlijk veel beter zijn als je op de site gewoon rechtstreeks uit je foto's uit je album kan plaatsen zoals op veel andere ook gratis Forums.
    Dan blijven je foto's er altijd op ook als jij besluit b.v. te stoppen bij bucket dan zie je dus niks meer. Ik zit b.v. op het Mercedes Forum en nog wat andere dan klik je op toevoegen ga naar je album en klaar is Han.
    Maar intussen zit ik met de gebakken peren ... geen enkele foto meer te zien van de afgelopen jaren. Ik vind het een schande. Maffia.

  8. #278

    Standaard

    Dat is inderdaad waardeloos. Zo schieten ze zichzelf wel in de voet want dat was nu juist het enige waar zo'n Photofucker account goed voor was. Gek genoeg zijn mijn photobucket plaatjes hier nog wel zichtbaar (ook als ik daar zelf niet ben ingelogd).

    Het is blijkbaar een trend want ook mijn internet provider heeft begin dit jaar zijn gratis webhosting (van slechts 20MB) stopgezet. Daar had ik een paar foto's voor dit forum staan die nu dus ook weg zijn.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  9. #279

    Standaard

    test:


    Lijkt toch te werken met foto's uit jouw albums, zoals je hierboven kan zien
    Dat rustcaster album is wel private. Kan het daaraan liggen?.

  10. #280
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan7 Bekijk bericht
    test:


    Lijkt toch te werken met foto's uit jouw albums, zoals je hierboven kan zien
    Dat rustcaster album is wel private. Kan het daaraan liggen?.
    Ik zie niks ! Alleen een melding. Ik heb alle albums nu van 'private' afgehaald, maar dat haalt niks uit.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 30 juni 2017 om 20:25

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top