Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 679 van 866 EersteEerste ... 179579629669677678679680681689729779 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.781 t/m 6.790 van 8652
    Senior Member

Standaard

De displays van de Fractal audio producten zijn niet veel beter toch?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Over het ding zelf heb ik geen mening, zal wel goed gaan verkopen I am sure. Maar dat pixel menuetje... had dat niet wat moderner gekund? Een virtual touch 3D is misschien teveel gevraagd maar 1981 Donkey Kong...

Vet vintage man! Analoog op zijn best zou Brat zeggen, dat ga je zeker terug horen ;-) LOL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    De displays van de Fractal audio producten zijn niet veel beter toch?
    Geen idee, van die budget Zoom huppeldepups snap ik dat wel. Maar die schermen voor mobiel van Amplitube, Guitar Rig, Peavey en Line6.. ze gaan me toch niet vertellen dat zo'n Boss veel te weinig rekenkracht heeft, of te weinig display ruimte?

Zo'n groot dedicated FX hardware dinges zou een mobieltje 3x het nakijken moeten geven zou je zeggen.

Laatst gewijzigd door Pepe; 28 juni 2017 om 12:17

Senior Member

Standaard

Persoonlijk zie ik liever dat ze zich focussen op het geluid dan op grafische magic sparkle frizzle sizzle. Ik moet toegeven dat het er nu wel heel 80's uitziet, maar in de eerste plaats gaat het om de sound en gebruiksvriendelijkheid.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Prima apparaat die Boss MS3!
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Persoonlijk zie ik liever dat ze zich focussen op het geluid dan op grafische magic sparkle frizzle sizzle. Ik moet toegeven dat het er nu wel heel 80's uitziet, maar in de eerste plaats gaat het om de sound en gebruiksvriendelijkheid.
    Helemaal mee eens maar tegenwoordig wil het oog ook wat. Maar zoals we allemaal weten heeft ieder merk zijn eigen sausje en smaak. Boss is echt de volkswagen onder de gitaareffecten, degelijk en robuust met bewezen kwaliteit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht

Prima apparaat die Boss MS3!
    Gaaf en strak boardje zo! Tevreden over de MS3?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Zo'n groot dedicated FX hardware dinges zou een mobieltje 3x het nakijken moeten geven zou je zeggen.
    Dat zou je denken, maar die Boss kost ook maar de helft van de prijs van de telefoonmodellen van Apple en Samsung, hun modellen waar je meisjes die daar nog voor vallen wat zompig kunt krijgen dan ;-)

Senior Member

Standaard

Ik heb het bord ook maar weer eens opgeruimd en aangepast: (lijkt erop dat foto's linken via Photobucket momenteel niet meer werkt met een gratis account..... Url link lijkt nog wel te werken.)
    http://i846.photobucket.com/albums/a...psonbe4vat.jpg

Omdat ik momenteel mijn Johnson Amplification JM60 gebruik via koptelefoon als ik stil wil oefenen heb ik alles na de tuner in een loop gegooid. De Johnson vind het blijkbaar niet zo tof om een berg pedalen ervoor te hebben, klinkt dan een beetje levenloos. De Fender heeft er geen problemen mee. (Ouderwetse buizen 1 - Digital Modelling 0)
    http://i846.photobucket.com/albums/a...psju5cnbh0.jpg

Dus korte loop: Gitaar - tuner - loop pedaal - A/B/Y switch - amp(s) etc
    Lange loop:
    Gitaar - tuner - loop pedaal - Wah - compressor - GE-7 - DS-1 - OD-2 - Fuzz - TubeScreamer - Champ - CE-3 - Analog Delay - Roto Machine - loop pedaal - A/B/Y switch - amp(s) etc

Alles wordt gevoed door twee Harley Benton Powerplant Juniors onder het bord zodat ik 10 geïsoleerde outputs heb.
    De korte patchkabels zijn van die platte van Harley Benton en bevallen uitstekend moet ik zeggen! En het ziet er lekker strak uit omdat ze volledig zwart zijn.
    De rest van de kabels is DIY omdat het aparte lengtes zijn, de blauwe kabels vervang ik nog wel een keer voor zwart.

Kan er wel weer even tegenaan zo.
    Laatst gewijzigd door Sander-H; 28 juni 2017 om 20:55

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten