Je gaat het niet geloven.... toen ik ze naast elkaar had deed het euvel zich niet voor..... ik word hier echt gek van!!! Donderdag maar eens repeteren met de nieuwe... kijken wat er gebeurd....
Je gaat het niet geloven.... toen ik ze naast elkaar had deed het euvel zich niet voor..... ik word hier echt gek van!!! Donderdag maar eens repeteren met de nieuwe... kijken wat er gebeurd....
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Hahaha yep SD-9
Ik heb mn Arion nog steeds in mn rack zitten en gebruik m nu in combinatie met mn SPX 90 als Landau '80 clean. Heb m jaren als leslie gebruikt maar gebruikt haast geen leslie fx meer.
Heb ook jaren een Landau pedalboard gehad met Arion sch-1, TS9, SD9, Voodoo Vibe, octafuzz en veel The Raging Honkies en Burning Water gespeeld... a real Landau fan![]()
Laatst gewijzigd door ateng; 26 juni 2017 om 22:56
Ik word er echt gek van! Zonder de problemen vind ik het zo'n heerlijke sound!! Maar ik krijg maar geen vat op het probleem. En met zo'n onzekerheid op het podium vind ik verschrikkelijk...
Een paar dagen geleden dacht ik het euvel echt op te kunnen roepen. Vandaag lukte dat weer niet..
De nieuwe staat nu op mijn board en ik duim dat de komende repetitie probleemloos verloopt...
Zie de vloer maar als board
Wat een relaxed apparaat! Helaas is mijn ouderwetse pedalenplank niet thuis, maar dit is wel heel erg relaxed; 1 audiokabeltje van wah naar MS-3 en klaar. Ja, er komen vast nog wel een paar effecten in de loops en zo, maar ik toverde binnen een paar minuten al zeer bruikbare sounds uit de MS-3!
Oja, en de FV-500 is veel te groot![]()
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Over het ding zelf heb ik geen mening, zal wel goed gaan verkopen I am sure. Maar dat pixel menuetje... had dat niet wat moderner gekund? Een virtual touch 3D is misschien teveel gevraagd maar 1981 Donkey Kong...
![]()
Favorieten/bladwijzers