Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 674 van 868 EersteEerste ... 174574624664672673674675676684724774 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.731 t/m 6.740 van 8671
    Senior Member

Standaard

Laatste twee regels van Henri snijden hout.

Multi-fx de deur uit gedaan, heb nu een echt moddervette Straight 8 van Kool en Elfring op een Zilla 2.12" cabinet. Wild verslavende Marshall crunch sound met 1984 mod op kanaal 2: romige high-gain sound ahw een hotrodded Marshall (EvH, maar dan niet zo snerpend). De rest uit de pedalen: analoge compressor, fuzz en enveloper.. digitale galm, delay en modulatie (phase/trem/chorus/flange). Die laatste drie deden me toch zwichten: de simulaties en mogelijkheden van de analoge sounds zijn erg, erg goed (Digitech Polara en Delay, Soundblox Modulatiepedaal). Deels in in een Lehle D-loop. Geweldige combi.

Al die buisjes doen het hem voor mij: dikke gainstage en dynamiek. Geen kleine ampjes en hoofdsound uit multi-fx meer. Tubes rule. Period.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 17 juni 2017 om 00:29
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik zal morgen eens een kort tokkelstukje posten om te laten horen wat ik bedoel.
    Brad, doe nou niet... Roep het nou niet weer over jezelf af. Zal je wederom weer als een aanval zien, maar is een goedbedoelde tip. Ook om het hier een beetje schoon te houden.

Senior Member

Standaard

Nou zulke rare bekken trek ik niet wanneer ik speel. Maar je zou mijn crunch sound kunnen omschrijven als warm en een beetje sophisticated. Het is nu te laat ivm de buren. Ik zal morgen eens een kort tokkelstukje posten om te laten horen wat ik bedoel.
    Een "tokkelstukje", en dan crunchy, via een ME5, en beschaafd... tja, hou maar op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Laatste twee regels van Henri snijden hout.

Multi-fx de deur uit gedaan, heb nu een echt moddervette Straight 8 van Kool en Elfring op een Zilla 2.12" cabinet. Wild verslavende Marshall crunch sound met 1984 mod op kanaal 2: romige high-gain sound ahw een hotrodded Marshall (EvH, maar dan niet zo snerpend). De rest uit de pedalen: analoge compressor, fuzz en enveloper.. digitale galm, delay en modulatie (phase/trem/chorus/flange). Die laatste drie deden me toch zwichten: de simulaties en mogelijkheden van de analoge sounds zijn erg, erg goed (Digitech Polara en Delay, Soundblox Modulatiepedaal). Deels in in een Lehle D-loop. Geweldige combi.

Al die buisjes doen het hem voor mij: dikke gainstage en dynamiek. Geen kleine ampjes en hoofdsound uit multi-fx meer. Tubes rule. Period.
    Laatste regel snijdt hout!

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Een "tokkelstukje", en dan crunchy, via een ME5, en beschaafd... tja, hou maar op.
    zal ik het nou wel of niet posten? Ik laat het aan jou.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Laatste regel snijdt hout!
    Yeah. We rock.
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Brad, je referentiekader bestaat uit rotzooi, dan is het niet raar dat mensen aangeven dat je mening niet echt meetelt.
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Nu Milko nog met 'geluid zit in de vingers' en de cirkel is weer rond.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Brad, je referentiekader bestaat uit rotzooi, dan is het niet raar dat mensen aangeven dat je mening niet echt meetelt.
    Laat hem toch met rust. Het is de eeuwige schreeuw om aandacht. Hij is toch al lang door de mand gevallen?!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

zal ik het nou wel of niet posten? Ik laat het aan jou.
    Gewoon doen. Er is altijd een silent majority die wel benieuwd is.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Laat hem toch met rust. Het is de eeuwige schreeuw om aandacht. Hij is toch al lang door de mand gevallen?!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wat dacht je van ideeen uitwisselen. Aan elkaar laten horen waar je voorkeuren liggen als het om geluid gaat? Zijn mensen die aan spoorbanen doen ook op zoek naar aandacht als ze bij een meeting of beurs aan hun mede hobbyisten een foto van hun spoorbaan laten zien. Of is het gewoon interesse in hoe iemand die dezelfde hobby uitoefent de zaken aanpakt.

Wat mij betreft is het het laatste.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten