Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
Je krijgt van mij ieder geval respect voor je medemenselijkheid.
Als je in je eigen huis niet aan lawaai kan ontsnappen is een van de ergste dingen die je kan overkomen, en ik ken het uit eigen ervaring.
Thnx. Het probleem is een beetje dat ik de buren nooit hoor dus is het moeilijk in te schatten wanneer ik zelf teveel herrie maak. Alleen als er geboord wordt hoor ik ze. Muziek, feestjes, harde TV etc nooit last van ze.

Intussen heb ik mijn kastjes uitgemest omdat ik wist dat ik nog ergens een iPad2 en houder had liggen.
Versie 0.2:



Ik moet nog een audiokabel 3.5mm stereo haaks naar 2x 6.5mm jack bestellen en dan kan ik aan de afwerking beginnen. Volgend weekend denk ik