Nu vind ik die andere les paul dan ook wel uitzonderlijk mooi zeg!! trans amber??
Nu vind ik die andere les paul dan ook wel uitzonderlijk mooi zeg!! trans amber??
Toooooooooooooooone!!!
Ik ben er zelf ook niet echt een groot fan van. In dit geval was de prijs aantrekkelijk omdat het een model van vorig jaar was. Dus daarom, voor het eerst, maar eens een gokje gewaagd. Ik geef ze nog 1 kans om een degelijk exemplaar toe te sturen, daarna ga ik gewoon geld terug vragen.
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
En Gretsch! Daarvan ben ik nog geen slecht afgewerkt nieuw exemplaar tegengekomen.
Maar, online gitaren bestellen doe ik niet. Prima voor pedaaltjes, kabels, hardware, amps etc. Maar gitaren, nope. Die moet ik toch eerst echt zelf vast gehad hebben. Doet ieder verder mee wat hij wil natuurlijk.
Ik in principe ook niet. Maar bij sommige merken of modellen kan het niet anders omdat die bijna nergens op voorraad zijn. Dat geldt meestal niet voor de bekende merken. Ook als je een oude of zeldzame gitaar zoekt en je koopt hem via Ebay bijvoorbeeld kun je hem niet uitproberen. Dat laatste heb ik wil vaker gedaan. Maar geen enkele was een blijver.
Om een instrument echt te kunnen beoordelen moet je er minimaal een week op spelen. Maar die luxe hebben we bijna nooit dus blijft het toch vaak een gok en ben je vaak genoodzaakt om dingen ongetest te bestellen. Een half uurtje pielen bij iemand thuis als je hem via MP koopt zegt vaak ook niet genoeg, omdat je niet je eigen spullen hebt of de gitaar staat niet naar je wens afgesteld, er liggen niet de juiste snaren op etc.
Laatst gewijzigd door apekop; 19 mei 2017 om 11:06
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Een gitaar moet bij je passen, en blind bestellen is in elke prijsklasse zwaar af te raden.
Zeker in deze prijsklasse, en dan ook nog 's Gibson; dan wil je toch meerdere gitaren uit proberen? De QC is inderdaad legendarisch, vele slecht afgewerkte uitvoeringen ontspringen de dans waarmee Gibson hun naam te grabbel gooit. Of hun CEO moet zelf die QC uitvoeren, topgitarist is dat.
Favorieten/bladwijzers