Oorspronkelijk geplaatst door gypsy Nou ja het is niet echt stereo dan!? Nee, kan ook niet als de bron (gitaar) mono is ... Oorspronkelijk geplaatst door gypsy Wat ik verondersta onder stereo is het scheiden van hoge en lage tonen. Nee, dat heeft er echt geen bal mee te maken ... Oorspronkelijk geplaatst door gypsy Het gaat gewoon ruimtelijker klinken en dat bedoelen ze dan waarschijnlijk met (creates a stereo effect) want dat is ook een definitie van stereo. Ja!, dat geeft Blackstar, en voorgaande reacties ook aan ...
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers