Ik weet niet hoe uitgebreid jullie monitoring is, maar als er een stel liggen kun je je gitaar toch over iedere monitor laten lopen?
Als je de rest van de band nog wil horen lijkt mij een gesloten of IEM niet handig en met een half open alternatief zul je jezelf nog steeds minder gaan horen naarmate je verder van je versterker komt.