Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vester Bekijk bericht
Nee. Denk ook niet dat het een wereld van verschil zal maken idd. Maar het niet er net wat mooier uit met koperen zadels, benen topman is meer voor mezelf. Maakt hem gewoon net wat sjieker voor mijn gevoel.

Control plate is vooral omdat ik bij mijn tone knop alleen maar aan of uit heb. Tenminste, zo lijkt het. Wilde altijd al wel is wat knutselen aan gitaren, echter geen ervaring mee. Dan liever oefenen op een el cheapo dan op een dure.

Hoe bevalt ie jou, ook positief verrast? Bij jou de body mooier gematched als bij mij?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Ik had al een Harley Benton Les Paul en omdat 'ie zo goed beviel heb ik ook de Tele gekocht. Body bestaat bij mij uit 3 kwartiers gezaagde stukken essen en zijn prima gematcht. De frietjes staken wat uit aan de zijkanten dus die heb ik gevijld. Speelt en klinkt verder prima, maar de Tele twang mis ik. Heb er een Joe Barden pup ingezet, had ik nog liggen, maar die is heter en dat duwt het geluid nog meer uit de richting van een Tele. Voor 129 eur een belachelijk goede gitaar eigenlijk.