Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 657 van 867 EersteEerste ... 157557607647655656657658659667707757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.561 t/m 6.570 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    en omdat ik me afvraag waarom ik in vredesnaam al dat spul heb, omdat ik geen band heb waarin ik het nodig heb.
    Ik vind dit eigenlijk wel een tamelijk existentialistische vraag die geldt voor zowat het hele forum.
    Waarom tien gitaren als je er maar op drie speelt, waarom tien effectpedalen als je er maar vier gebruikt, waarom drie amps, ....
    Is het onzekerheid (misschien wordt ik beter met meer spullen), is het me too (lekker geluidje, wil ik ook maken), is het noodzaak (had het ooit nodig en heb het gehouden), is het professionaliteit (flexibel inzetbaar met diverse spullen), ...?
    Epiphone SG Custom - Ibanez Gio bas - Gibson M3 - Fender Jaguar

Senior Member

Standaard

Het is gewoon GAS. Het hele forum heeft er weleens last van. Hoe vaker GAS, hoe meer je koopt en dan stapelen de spullen zich meer en meer op, zeker als je niks verkoopt.

Senior Member

Standaard

Klein beetje 'kudos voor Vulva' hier, ik vond z'n post wel vermakelijk. Ik neem ook graag aardig wat spullen mee en als je het uitkleedt.. wat gebruik ik nou echt nog naast een chorus/delay loopje en distortion en wah? Zeer weinig. Toch heb ik een pedalboard dat een aantal meer pedalen kent: wah, Q-tron, ringmod, fuzz, octaver. Die laatsten vind ik te gek, maar hoe vaak gebruik je het ? Gewoon doen! Omdat het leuk is!

Misschien moeten we als gitaargeiten ook een beetje op een hoge heuvel staan. De een heeft ook dat ene lekkere pedaaltje, dan jij ook, want je wilt natuurlijk niet lager op die berg gaan staan.

Ach.. ook in medische zin moet een vulva een tikje zuur zijn..
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Ik ken Mario/Vulvasonic al een paar jaartjes. Niet heel erg goed, maar goed genoeg om te weten dat je zijn posts niet al te serieus moet nemen, omdat ie het soms gewoon "in de bol krijgt", en lekker wat van zich afschrijft. Ik kan dat wel waarderen, en als ik dan ook nog 's weet dat ie de laatste jaren een rottijd heeft gehad, al helemaal.
    Ik kreeg door zijn post, waarin hij aangaf depressief te worden van al die mooie pedalboards, ook wel even een soort van schuldgevoel, maar al snel sloeg dat bij om in een soort van relativisme. Ik mag blij zijn dat ik wel zo'n supergeil Strymon-pedaal, een looper-switcher, 13 gitaren, 4 versterkers en evenzoveel speakerkasten heb.

Sorry Mario.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Lo, hier zie je mijn plankje zoals ie er vanavond bij lag: MojoMojo van TC er weer vanaf en Bad Monkey weer terug!

Netjes hoor! Zoals ik het zo snel zie heb je negen effectpedalen op je plank, nog altijd één meer dan ik haha. Die Bad Monkey ken ik verder niet maar is dit een TS variant welke bruikbaar is voor boosten van een reeds overstuurd kanaal?

Senior Member

Standaard

Mijn pedalboard al een aantal jaren ongewijzigd, op de Flanger na, daar staat nu weer een Ibanez DCF10.

Senior Member

Standaard

Laat mij dan Mario nog een hart onder de riem steken. Ik ken hem ook al heel wat jaren, ook persoonlijk. En hij is één van de mooiste persoonlijkheden die ik ken. Cynisch, te bescheiden en een hart van goud. En bovenal een geweldige gitarist die inderdaad zijn versterker altijd op 10 had. Hij speelde namelijk in een band die in de grote feesttenten stond. Ik heb het zelf een keer gezien.

De enorme berg shit die hij over zich heen gekregen heeft de laatste 5 jaar is niet meer normaal. Dat hij dan een epistel schrijft waarin hij met weemoed terugdenkt aan die tijd, met de typerende cynische toon die doordrenkt is van zwarte humor, vind ik niet gek. Het gaat niet om credits, Lo Lands, het gaat erom dat je niet te snel conclusies moet trekken als je iemand en zijn achtergrond niet kent. Ik zou jou wel eens willen zien in een vergelijkbare situatie...

En over dat pedalboard, het gaat er niet om wat je hebt, het gaat erom wat je ermee doet. Die van mij stelt ook niet veel voor, maar het doet alles wat ik wil. Ook zonder boetiekzooi. Ik heb zelf een SHO moeten bouwen, want kopen kan ik hem ook niet. Op dit plaatje staat ie er nog niet op, maar het geeft wel een idee van wat ik heb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Neem ze zelf lekker mee. Ik vind alles wat boven mijn vuurtje gaar wordt gebakken prima, zolang mijn zaad er maar niet voor hoeft te betalen. Ik heb ze al genoeg tekort gedaan. En ach, ik laat die kist ook wel schieten. Ik ben dan toch de pijp uit, dus wat kan mij het rotten. Ze flikkeren me maar bij het gft afval.

Maar schrijf je wel een liedje voor me?
    Nou, als er geen kist omheen gaat dan neem ik niets mee en ga ik gewoon voor een stukkie buikspek.
    Liedje voor jou? Je moest eens weten, broer...

https://soundcloud.com/schizo910/untitled
    https://soundcloud.com/schizo910/knives

Standaard

Verbitterd ego? Jazeker. Doe ik jou, of wie dan ook daar zelfs maar een haartje kwaad mee? Ik schaam me niet voor mijn verbitterde ego en die zal ik voor jou zeer zeker niet gaan verbergen. Maar verder zit je er zoooooo ongelofelijk ver naast. Ik weet niet waar je last van hebt, maar flikker aub op met je pseudo psychologische analyses. Mag ik me af en toe gewoon een keer uitspreken? Mag ik dan ook mezelf relativeren? Ooit van cynisme gehoord? Voel je je daadwerkelijk door mij aangevallen? Waar heb ik iemand aangevallen dan?

Normaal reageer ik niet op dit soort idiote beweringen. Het zal me doorgaans worst wezen. Maar ik kan knap pissig worden als mensen (die mij niet eens kennen) mij ervan betichten in een slachtofferrol te treden. Ja, ik klaag wel eens een beetje, maar wie ben jij dan om mij de maat te meten? Mag ik van meneer niet af en toe een beetje mijn persoonlijke beslommeringen van me af schrijven, omdat jij daardoor geërgerd raakt? Moet ik me daar iets van aantrekken? Ik ben zelden kwaad, maar zodra iemand de 'slachtofferroldooddoener' erbij haalt, gaan bij mij de haren recht overeind staan.

En wat is volgens jou die 'bullshit' die ik verkoop? Welke bullshit? Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik bullshit verkoop? Voorbeelden graag.

En wat ergert je aan mijn uitspraak dat ik lange tijd het geluk heb gehad dat ik mijn versterkers op 10 kon zetten? Eerlijk antwoord graag. Met 'pffff...' kom ik er niet.

Mijn excuses voor deze verbitterde reactie. Jouw persoonlijke aanval op mij kwam dan ook wel heel erg zuur over.
    Wees een kerel, kom langs in Nijmegen en we drinken een goed glas bier. Ik iets bitters, jij iets zuurs.
    Excuses voor mijn pseudo psychologische analyse. Ik ben blij dat ik er volledig naast zat. Bier is voor jongens, mannen drinken whiskey ;-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Excuses voor mijn pseudo psychologische analyse. Ik ben blij dat ik er volledig naast zat. Bier is voor jongens, mannen drinken whiskey ;-)
    Kan ik niet betalen. Maar als jij een fles Bowmore 17 meeneemt, lullen we verder nergens meer over.

Maak je niet druk. Je berichtje viel even verkeerd. Kan gebeuren. Het is goed zo.
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 27 maart 2017 om 10:48
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten