Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 653 van 867 EersteEerste ... 153553603643651652653654655663703753 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.521 t/m 6.530 van 8664
    Senior Member

Standaard

Weet iemand waar ik goede patchkabeltjes kan kopen online met van die minimaal uitstekende jackpluggen? Ik moet nog een Whammy Ricochet op mijn bord prutsen en met standaard jacks past het net niet. :P
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Hee wat een grappige voeding van Xvive, is dat de manier om mijn mijn voodoo lab uit te breiden met een 18V en extra 9V aansluitingen? Want eigenlijk is het een adapter en geen voeding, want heeft 12V input nodig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Weet iemand waar ik goede patchkabeltjes kan kopen online met van die minimaal uitstekende jackpluggen? Ik moet nog een Whammy Ricochet op mijn bord prutsen en met standaard jacks past het net niet. :P
    thomann heeft EBS PCF kabels, en tegenwoordig ook de harley benton knock-offs ervan. Fijnste patchkabels ooit - heb beide varianten op mijn board.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DannyFender Bekijk bericht
    Mooi bord! Hoe 'stil' is het?
    Het bromt wel wat, maar denk dat dat momenteel meer aan mijn gitaar ligt... Als ik de snaren aanraak is dat over. Zou dat verminderen met een compressor pedaal ertussen?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vester Bekijk bericht
    Het bromt wel wat, maar denk dat dat momenteel meer aan mijn gitaar ligt... Als ik de snaren aanraak is dat over. Zou dat verminderen met een compressor pedaal ertussen?

Nee. Een compressor trekt je sound juist gelijk, en pompt bijgeluiden dus op. Wordt het alleen maar erger van.

Ik zou vooral even kijken of je aarde goed zit. Op je gitaar, maar ook of je in een geaard stopcontact zit.

Senior Member

Standaard

Stopcontact wel, tenminste in de oefenruimte. Dus zal met mijn el cheapo telecaster te maken hebben. Maar daar ga ik binnenkort toch mee aan de slag, zodra de nieuwe binnen is...

Wordt de control plate van vervangen door eentje met bourns pots, komen koperen brugzadels op en een benen topkam. Misschien ook de nek pick-up, ben ik nog niet over uit... Dan zal ik meteen af de bedrading ook nalopen.

Senior Member

Standaard

Cavity van de gitaar af laten schermen met koperfolie. Scheelt al heel veel. Als het echt erg is qua aarding hoor je dat ook nog wel, maar een wereld van verschil.

Ik heb voor de montage een onderplaat van mijn wah afgehaald om hem zo strak mogelijk op het bord te krijgen. Dat ding is van metaal en ja hoor.. als ik wah gebruik, krijg ik meer ruis in 'gevoelige' ruimtes. Toch maar weer aan de klus misschien.. grr..

FrusciFan: dank, even better! Deze zijn platter dan ik in mijn hoofd had. Had ik eerder moeten weten.. wat een gepuzzel op het bord gehad.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 22 maart 2017 om 07:24
    You can't be a vet. You rock too much.

Effect !

Het wordt weer eens tijd voor een 2017 pedalenplank foto :-) Mijn 'kleinste' plank tot nu toe. Twee 'amp like' drive pedalen, wah, compressie en EQ. Verder de Mobius voor al mijn modulatie effecten (midi) en verder een delay en reverb. Alles wordt aangestuurd met de Boss ES-8 dus naast de wah en tap tempo verder geen tap dansen meer. De volgorde van pedalen is wisselend per Boss ES-8 preset. Overdrive en fraaie buizen/spring reverb komt uit mijn Mesa Boogie LSC.

Senior Member

Standaard

Very nice en strak!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Zoek op EBS cables

http://www.keymusic.com/nl/item/ebs-...FRY6GwodHTIGNg

https://www.thomann.de/nl/ebs_kabels...rocessors.html

Of goedkope Harley Benton clones:

https://www.thomann.de/nl/harley_ben...atch_cable.htm
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten