Volgens Justin zijn alleen de pickups al 450€ waard. Het bod van 485€ heeft hij afgewezen...
Heb hem het serienummer van de strat gevraagd. Kreeg ik niet, verrassend..
Krijgen jullie ook van die "aardige" reacties van deze "sympathieke" gozer?
Laatst gewijzigd door steeferdesteef; 11 maart 2017 om 23:10
Ik kom net terug uit het cafe (paar biertjes op dus) en bedenk me ineens dat het me grappig lijkt om te doen alsof ik geinteresseerd ben injustins advernentie. Ik vraag waarom hij de gitaar verkoopt en of hij het serienummer kan geven(super random maar goed).
Die kerel stuurt meteen 6 berichten terug en geen leestekens te bekennen. Hij herft nog 2 fenders en wat les pauls blabla. En hij kan de gitaar verl duurder verkopen, 500 voor de pickups en 800 voor de body. Oke, interessant..![]()
Ik ben in de markt voor een leuke variax, kijk geregeld op MP. Deze verscheen vrijdagochtend.
http://link.marktplaats.nl/m1144572287
Gelijk gemaild, direkt mail terug. Mag hem voor 400 halen. Vraag zijn adres en wanneer het hem schikt en nooit meer antwoord terug.
De advertentie was gisteren en vandaag "dagtopper". Hij is er dus wel mee bezig.
Laatst gewijzigd door grayfink; 12 maart 2017 om 12:07
ALLES IS VERKOCHT!
Had geboden op een goedkoop delaypedaal, precies hetzelfde. Vent gaf akkoord, meteen rekeningnummer erbij dat ie zou verzenden. Vraag om te halen, dichtbij genoeg, advertentie ineens weg en geen antwoord meer. Zal waarschijnlijk dus of niet werken, of gruwelijk ruis geven oid
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Fender Telecaster wordt te koop gezet op facebook. Hierbij de foto van de headstock. Klopt ie wel?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
De headstock lijkt me een MIM Standard. Mechanieken zien er origineel uit. De bovenste stringtree is er later opgezet, maar dat zie jij natuurlijk ook.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Favorieten/bladwijzers