Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 649 van 866 EersteEerste ... 149549599639647648649650651659699749 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.481 t/m 6.490 van 8652
    Senior Member

Standaard

De buffer heb ik aan gezet. Is mss overbodig, omdat de Suhr compressor altijd aan staat.

@mountainman: de fluid drive aan geeft aardig wat ruis, zeker als er andere pedalen bij aan staan. Een noisegate ben ik niet zo van.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dat doet een tuner voorin de keten toch ook?
    Nee, want dan komt er gewoon nog ruis van je drive pedalen .

@Mountainman: En dan wat ruimte op je pedalboard opgeven voor iets dat je op een andere manier ook op kan lossen? En tuner na chorus is niet ideaal, nee, tenzij je gewoon de chorus uit zet. Dan is er niets aan de hand.

Standaard

Voor mij zou dat geen oplossing zijn. Op het moment dat ik de snaren demp of het volume wegdraai wil ik dat het meteen muisstil is. De noise gate staat dus altijd aan. Maar goed, ieder zijn meug.
    Wat betreft pedalboardruimte, helemaal eens dat het zonde is. Mijn noise gate is gelukkig wel zo'n onooglijk klein Hotone pedaaltje.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Tsja.... en ik wil juist dat de kleinste nuances/psychedelisch gekrakeel ook hoorbaar is....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Dat kan op zich ook. Een goeie noisegate doet niet meteen vol in de remmen trappen, maar zorgt er wel voor dat je niet als een gek staat te feedbacken. Ik heb een ISP Decimator op m'n bordje staan, die doet dat wat mij betreft geweldig. Jarenlang heb ik zonder noisegate gespeeld, maar ik kan nu eigenlijk niet meer zonder de Decimator. Ook een tijdje de MXR Smartgate gehad, maar dat was het niet voor mij. Die kapte veel te veel mee af. Zelfde voor dat Boss geval.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dat kan op zich ook. Een goeie noisegate doet niet meteen vol in de remmen trappen, maar zorgt er wel voor dat je niet als een gek staat te feedbacken. Ik heb een ISP Decimator op m'n bordje staan, die doet dat wat mij betreft geweldig. Jarenlang heb ik zonder noisegate gespeeld, maar ik kan nu eigenlijk niet meer zonder de Decimator. Ook een tijdje de MXR Smartgate gehad, maar dat was het niet voor mij. Die kapte veel te veel mee af. Zelfde voor dat Boss geval.
    Mmh, met de Boss NS-2 ben ik juist heel tevreden. Voor mij kapt hij niets hoorbaar af van mijn gitaarspel, en de feedback kapt hij perfect af.

Senior Member

Standaard

Wellicht. Maar als je nog wel wat gecontroleerde feedback wil hebben, bij het uitzingen van een noot, dan doet ie dat wat mij betreft niet al te best.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Voor mij zou dat geen oplossing zijn. Op het moment dat ik de snaren demp of het volume wegdraai wil ik dat het meteen muisstil is. De noise gate staat dus altijd aan. Maar goed, ieder zijn meug.
    Wat betreft pedalboardruimte, helemaal eens dat het zonde is. Mijn noise gate is gelukkig wel zo'n onooglijk klein Hotone pedaaltje.
    Ach zo. Ja, dan kan ik me voorstellen dat je graag een gate gebruikt. Ieder zo z'n stijl.

Senior Member

Standaard

Feedback afkappen!? No way! Af en toe speel ik met de feedback. Ik wil feedback!

Senior Member

Standaard

Ben toe aan een herindeling.
    Ik denk dat de Q-tron gaat wijken voor de Mooer Baby tuner en de Mooer Yello comp.
    Of toch de footswitch linksboven eraf en alles wat krapper op elkaar?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten