Ik moet zeggen dat ik ook niet heel enthousiast ben na je beschrijving![]()
Ik moet zeggen dat ik ook niet heel enthousiast ben na je beschrijving![]()
Het heeft nooit ware liefde willen worden tussen mij en die little '59.
Verschillende gitaristen zweren erbij.
De door ons allen hier gewaardeerde grote gitarist en kut (Vulva), zweert erbij bijvoorbeeld.
Het moet je ding zijn.
Je klassieke telecastergevoel kan je op je buik schrijven in ieder geval met die little '59.
Ik denk dat ik het eerst maar eens mijn brightcap ga aanpassen...of minder gain of trebles...
Heb trouwens nog een set EMG's én 2 SC's én een Humbucker waar onderop HAL gekrast staat:
[IMG][/IMG]
Als iemand info/interesse heeft over/voor deze Pup's houd ik me aanbevolen...
EMG select
Designed by EMG single coil strat pickup. Ruilen of te koop. Bied maar wat aan.
Typisch! Ik heb dat slechts in 1 gitaar gehad, een Ibanez S540. Daar heeft een DiMarzio Evo, Super D en nu een ToneZone in gezeten. Floten alle drie. Die ToneZone kwam uit een Charvel So-Cal, waar ie stil was. Mijn vermoeden is: rommelige push-pull volume potmeter en evt een gebrek aan shielding (maar dat lijkt me sterk).
Ik heb een stuk of 15 DiMarzio's (in 8 gitaren) in gebruik en 3 Duncans (2 gitaren), en die Ibanez is de enige die me echt squeal problemen heeft gegeven...dus om dan maar te zeggen 'alle DiMarzio's fluiten ten alle tijden...' mwoah...
En op volume? Drummer die 120dB doet in z'n eentje, terwijl ik er met een Invader 100 op een 4x12" naast sta... *check*.![]()
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
iemand nog een Pearly Gates neck of een DMZ Air Classic Neck over? Kleur maakt me niet uit, heb een cover liggen...
evt. te ruil tegen een DMZ DP103 36th Anniv. PAF Neck in 't zwart, in nieuwstaat.
Gezocht:
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
De Bare Knuckle Crawler wordt toch niet mijn vriendje.... ik wil hem ruilen voor een Bare Knuckle Holydiver...
Wie?
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Zijn jullie niet bang dat je een stel kork sniffers bent?
Gezocht:
Favorieten/bladwijzers