Nee dat zeker niet, maar wel lekkere sounds hoor. Hij klinkt als de equivalenten in pedaalvorm. Je hebt eigenlijk een CS-2, OD-2, DS1, Ce-2, BF2, DD2, en RV-3 in één. Nou niet helemaal, vooral de chorus en de delay klinken anders. Net als bij die pedalen zijn de effecten analoog behalve de delay en reverb.
Je haalt er een aantal goede basisgeluiden uit.
Ook maar eens mijn pedalenkoffer ingeruild voor een fatsoenlijke plank van Innox. In principe is dit gewoon een spin-off van Pedaltrain.
Gekocht bij Bax. Mooi plankje die goed verstelbaar is en erg stevig. Mijn oude situatie:
Dit is eigenlijk een flight case ingedeeld als pedalenplank. Loodzwaar en lomp groot. Op gegeven moment was ik het ding ook erg zat.
Nieuwe situatie:
Het was even puzzelen met de beschikbare ruimte maar het is gelukt
Ik heb meteen een nieuwe stekkerdoos erin gemonteerd via de onderkant. Ik kan nu zelfs mijn telefoon laden via usb
Je hebt er geen hol aan maar het zit er nu eenmaal op...
Het plaatje met de in- en outputs, incl. de send/return én de input voor de stroomkabel heb ik overgezet van mijn oude plank naar deze. De onderste rij pedalen gaat rechtstreeks naar de input ( de LPB1 hoort daar overigens ook bij ) en de bovenste rij gaat via de effectsloop. Ieder keten heeft zijn eigen adapter met daisy-chain. Heeft altijd storingsvrij gewerkt dus (nog) geen behoefte aan een fueltank. Misschien iets voor later.
Er zit ook nog een redelijk stevige draagtas bij maar misschien is een stevige koffer in de toekomst een beter idee. Eerst eens afwachten hoe het gaat met vervoeren.
Er staat steeds minder op maar toch wordt het steeds groter
Op het kleine boardje min of meer hetzelfde, maar dan anders.
![]()
Favorieten/bladwijzers