Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 638 van 867 EersteEerste ... 138538588628636637638639640648688738 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.371 t/m 6.380 van 8664
    Senior Member

Standaard

Nice! Mooie pedalen ook, ik geloof dat ik me daar prima mee zou kunnen redden!

Ik heb er zelf ook maar weer eentje in elkaar geschroefd. Na de aanschaf van mijn delay zit ik nu op 5 pedalen, en dat kost toch elke keer weer een beetje veel tijd om de zooi uit te stallen en aan te sluiten. Dus maar een zo compact mogelijk bordje gemaakt waar alles mooi op past en waarbij ik geen last heb van de kabels. Aardig gelukt, dacht ik zelf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-J Bekijk bericht
    Ik heb ook weer eens een update. Met de komst van de Strymon Flint is mijn gooi-en-smijt boardje compleet .

Tof zo'n board met alleen maar pedalen die de jack in/uitgangen aan de bovenkant hebben zitten!
    Ik vind dat zo fijn - ruimtebesparend op je plank - dat ik geneigd ben alleen maar pedalen te kopen die dat hebben..... (is niet gelukt helaas)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Je komt een heel eind met de 10-series van Ibanez:

(Voorbeeld)

Edit: in de praktijk is het echter niet handig, want de pedalen staan te dicht op elkaar, waardoor je ongewild 2 pedalen tegelijk in zou kunnen schakelen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Tof zo'n board met alleen maar pedalen die de jack in/uitgangen aan de bovenkant hebben zitten!
    Ik vind dat zo fijn - ruimtebesparend op je plank - dat ik geneigd ben alleen maar pedalen te kopen die dat hebben..... (is niet gelukt helaas)

Zou industrie standaard moeten worden idd!
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Edit: in de praktijk is het echter niet handig, want de pedalen staan te dicht op elkaar, waardoor je ongewild 2 pedalen tegelijk in zou kunnen schakelen.
    Dit is exact mijn probleem hiermee. Het zelfde geldt voor pedalboards vol met mini pedaaltjes zoals van TC of Mooer. Je pedalen zo dicht op elkaar plaatsen is leuk, maar niet erg praktisch in mijn beleving.

Senior Member

Standaard

Ach, dankzij mijn superplatte patchkabels (EBS PCF's) kan ik de meeste pedalen dicht genoeg tegen elkaar zetten. Zeker als het verschillende pedalen zijn, zodat de plugs "over elkaar heen" kunnen worden geplaatst.

Plugs aan de achterkant vind ik juist irritanter, dan moet je zitten pielen met de hoek van je kabels en hopen dat het de voeding niet hindert.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ach, dankzij mijn superplatte patchkabels (EBS PCF's) kan ik de meeste pedalen dicht genoeg tegen elkaar zetten. Zeker als het verschillende pedalen zijn, zodat de plugs "over elkaar heen" kunnen worden geplaatst.

Plugs aan de achterkant vind ik juist irritanter, dan moet je zitten pielen met de hoek van je kabels en hopen dat het de voeding niet hindert.
    Volgens mij is bijna iedereen langzaam over aan het gaan op die EBS kabels.
    Ik heb ze ook. Helemaal prima.
    prut...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Ik ook al. Perfect die dingen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Ik ook. Inmiddels heb ik een hele voorraad. Maar heel af en toe zit er helaas wel een slechte bij. Ooit had ik er eentje met een breuk. En dan maar zoeken waar dat gekraak vandaan komt.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten