Bij mij plakt mijn gitaarluit nogal de laatste tijd. Het lijkt alsof de lak in een ontbindingsfase is.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Zelf kom ik niet verder dan een behandeling met afbijt of een organisch oplosmiddel als aceton, spiritus, ethylacetaat.




Met citaat reageren


Favorieten/bladwijzers