Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 82 van 142 EersteEerste ... 3272808182838492132 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 811 t/m 820 van 1411
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    maakten ze geen Burst met PAF's maar een De Luxe met minihumbuckers ....
    Dat was omdat ze net Epiphone uit hun pand hadden gemikt richting Japan, en ze plots geconfronteerd werden met een enorme berg aan minihumbuckers (die normaal in de Sorrento, Sheraton, Riviera en Wilshire/Crestwood werden gelepeld). Bleek dat die mits een kleine pickupring zomaar in een P90 frezing gingen passen. Twee problemen opgelost: een nieuw doel voor die stapel aan minihumbuckers, en geen grote aanpassingen nodig van gereedschappen en frezen, omdat die mallen voor P90's toch nog daar rondslingerden van 13 jaar geleden.

Die nieuwe Gibsons, ze doen me wat denken aan de S1 of Sonex.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Dat was omdat ze net Epiphone uit hun pand hadden gemikt richting Japan, en ze plots geconfronteerd werden met een enorme berg aan minihumbuckers (die normaal in de Sorrento, Sheraton, Riviera en Wilshire/Crestwood werden gelepeld). Bleek dat die mits een kleine pickupring zomaar in een P90 frezing gingen passen. Twee problemen opgelost: een nieuw doel voor die stapel aan minihumbuckers, en geen grote aanpassingen nodig van gereedschappen en frezen, omdat die mallen voor P90's toch nog daar rondslingerden van 13 jaar geleden.

.
    ook dit stukje geschiedenis was mij bekend....maar goed dat je het er even bij zet voor de gitaristen met minder historisch besef (om vulvasonic maar even te quoten...)
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Standaard

ziet er niet uit! komen heel cheap over en dat zullen ze alles behalve zijn...
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Ik ren er niet voor naar de winkel.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ziet eruit als het resultaat van een managementsmeeting met als enige agendapunt: "help, PRS zit in ons marktsegment te knagen, vlug, verzin iets".

Senior Member

Standaard

Een te heet gewassen M-III.
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

Of een double cutaway die beter in balans blijft. Mijn Gibson DC is een heerlijke gitaar maar hij heeft wel een beetje de neiging om zijn kop te laten hangen. Dus hier zal best goed over zijn nagedacht. Maar ja, waar kiezen wij gitaristen voor? Vorm of functie?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Of een double cutaway die beter in balans blijft. Mijn Gibson DC is een heerlijke gitaar maar hij heeft wel een beetje de neiging om zijn kop te laten hangen. Dus hier zal best goed over zijn nagedacht. Maar ja, waar kiezen wij gitaristen voor? Vorm of functie?
    Goede ergonomie deze, ja, en qua vorm ook niks mis mee. Alleen, tja...boring of zo?

Senior Member

Standaard

Stelletje zeikerds ;-)

Ik vind 'm best ok; ligt wel aan de specs verder, maar toch!

En als Gibson een PRS gaat maken die klinkt als een LP, dan wil ik 'm!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten