liever niet, blanke nagellak is goed genoeg voor op de body maar op plekken waar je regelmatig wrijving hebt liever geen dikke nagellak,dan liever superlijm of als je veel tijd en geduld heb; kaal schuren, butsen weg stomen en dan opnieuw lakken
liever niet, blanke nagellak is goed genoeg voor op de body maar op plekken waar je regelmatig wrijving hebt liever geen dikke nagellak,dan liever superlijm of als je veel tijd en geduld heb; kaal schuren, butsen weg stomen en dan opnieuw lakken
life sucks and then you die
Ligt er dus ook wel een beetje aan hoe diep de deuk is dan?
als je niet om uiterlijk geeft dan is kneedbaar hout nog wel een optie, hard prima uit en vult goed op
Poly nooit schuren, ben je maanden bezig en bergen schuurpapier verder. Ik heb bij de Gamma een instelbare gekocht. Vermogen maakt niet zo veel uit. Ik begin bij 230 graden ongeveer. Gebeurt en niets...240 graden. Ben wel eens boven de 300 gekomen zo hardnekkig dat spul. Als het dan gaat borrelen/vervormen/scheuren gebruik dan geen plamuurmes om te steken want dan loop je het risico dat je in het hout steekt, maar gebruik een druppelvormige verfkrabber, dan trek je de lak eraf en kan je makkelijker bij rondingen.
Klinkt raar maar werkt wel, electrische schaaf op zijn kleinste (lees bijna niets) stand, twee of drie keer eroverheen en weg is je lak. Werkt natuurlijk niet op rondingen en halsen.
thanks, ga ik eens proberen
nog een tip, gebruik geen bandschuurmachine tenzij deuken in je body wil (vraag me niet hoe ik hier achter kwam )
Favorieten/bladwijzers