Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1510 van 1797 EersteEerste ... 510101014101460150015081509151015111512152015601610 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.091 t/m 15.100 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Het zal zeker een echte zijn, maar die foto komt gewoon ergens van het internet af.

Hier stond dezelfde gitaar: http://www.gibsoncustomguitars.net/2...-guns-n-roses/
    Meer bewijs: de originele tekst in het Engels.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    Edit: ik hem m via MP een berichtje gestuurd.. eens kijken wat ie antwoordt.
    Ben benieuwd!

Het zal zeker een echte zijn, maar die foto komt gewoon ergens van het internet af.

Hier stond dezelfde gitaar: http://www.gibsoncustomguitars.net/2...-guns-n-roses/
    Meer bewijs: de originele tekst in het Engels.

De tops op de foto's zijn qua tekening ook dezelfde maar de foto's zijn dan ook niet super scherp.
    Wat ik wel zeker wist is dat dit niet een goedkope knock-off uit China kon zijn. Maar mensen bedonderen kan op vele manieren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    De tops op de foto's zijn qua tekening ook dezelfde maar de foto's zijn dan ook niet super scherp.
    Wat ik wel zeker wist is dat dit niet een goedkope knock-off uit China kon zijn. Maar mensen bedonderen kan op vele manieren.
    Zo dan?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Zo dan?

Ghehehe, dat bedoelde ik niet.

Uit een eerdere link ligt de gitaar ergens anders dan uit de link hierboven, die ook op MP zijn gebruikt.
    Wanneer je die foto's probeert te vergelijken dan zie je wel overeenkomsten maar echt scherp zijn de foto's niet.
    Het enige wat ik echt kon vaststellen was dat hij optisch geen overeenkomsten vertoonde met de exemplaren welke in China vervaardigd worden en omdat ik het vreemd vond dat dat gezegd werd vroeg ik mij af wat mij zou zijn ontgaan, normaal zie ik redelijk snel of het een Chinees musoland, bounry, alie of wat dan ook schijt kopie is. Het enige wat hier gekopieerd is zijn dus de foto's. Tot nu toe is dat dan ook de enige reden waarop de verdenking van oplichting gestoeld is. Dat die persoon geen Nederlands kan is ook duidelijk, of hij daadwerkelijk de gitaar heeft is niet met 100% zekerheid vast te stellen. Het ontbreken van de jas kan een andere reden hebben, misschien draagt hij die of is die door motten opgevroten. Dat verklaard ook de vraagprijs, het ontbreken van de jas maakt het item incompleet. Nog maakt dat alles het een niet minder verdachte advertentie en ben ik heel benieuwd naar de reacties.

Senior Member

Standaard

Reactie is ik ben bij mijn zieke broer in Engeland maar ik kan de gitaar wel opsturen. Of een variatie daar op.

Senior Member

Standaard

Zit er dik in. Afhalen zal wel geen optie zijn.
    Kris

Senior Member

Standaard

Een sterke INDICATIE is ook dat de adverteerder maar een paar dagen geleden zich heeft aangemeld op MP

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

en als je googelt op 'Marius Berre' krijg je ook geen persoon die in Nieuw Amsterdam woont.... nou gebruiken wel meer mensen aliassen op MP, maar toch...
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Het is ook niet eens zo'n heel mooie gitaar ofzo.

Standaard

het lijken mij foto's van de originele gitaar, maar voor deze prijs kan hij nooit de echte verkopen.
    zal wel een gevalletje zijn van "kan hem alleen versturen" en dat je dan een koffer met een Chinese replica erin krijgt ofzo.

Zat er zelf ook al naar te kijken, maar met de tekst erbij etc voelt het toch alsof het niet helemaal pluis is.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten