Als de bodie en hals uit 1989 komen , is hij wel €1100 waard , zijn gewoon erg goede strats uit die periode. Als ze origineel zijn gaan ze zomaar over de €2000.
Als de bodie en hals uit 1989 komen , is hij wel €1100 waard , zijn gewoon erg goede strats uit die periode. Als ze origineel zijn gaan ze zomaar over de €2000.
dat is dus de vraag, als de verkoper zo creatief met de waarheid omgaat mag je ook twijfelen of de Body en neck origineel zijn en zo ja of ze überhaupt bijelkaar horen
life sucks and then you die
Ja.
Die neck lijkt ok maar we hadden laatst iemand hier met een stempeldoos dus dat zegt ook niet zoveel meer.
Dat ie de naam van de neck maker niet laat zien zegt ook wel iets denk ik. Maar goed, als hij hier meeleest staat er de volgende keer Torres of Chambers op.
Wat ik wel mysterieus vind is dat schroefgat naast de neckplate. What is that all about.
Ik vind hem ook erg relic voor een Avri strat. Normaal is dat niet zo extreem.
nitro over poly, en je moet echt, echt je best doen om zulke schade bij de neck plate te krijgen, ik verwissel regelmatig de nekken op mijn gitaren (volledig nitro) en die schade lukt echt niet![]()
life sucks and then you die
Ik heb ook een avri uit '89 en die ziet er toch beduidend frisser uit, ook bij de verchroomde neckplate.
Niet uit 89 hoor. Ook al zie je de late 80'ers niet zo heel vaak, maar het zijn pas echt de aller eerste jaren van de AVRI series die richting/over de €2000 gaan. (1982-84), en de eersten uit de nieuwe fabriek (1985). Tenminste, het is mijn mening dat een '89 geen €2000 waard is.
Die uit de 80'er jaren zijn toch vaak flink naar de kloten (de lak dan). Dat maakt ze juist zo cool![]()
Dat verhaal van een dozijn werknemers in die advertentie klopt wel maar enkel voor de periode dat de nieuwe fabriek nog niet up & running was. Dat die werknemers later de CS zouden vormen lijkt me eigen duim ding.
In begin 1987 produceerde Corona al 100 gitaren per dag en in hetzelfde jaar is de CS opgezet door Stevens & Page. Beetje een fantast die meneer.
Thanks guys..
Inderdaad dat gaatje in de body.. raar.. maar niet iets wat me afschrikt.. Er is een keer wat in/op geschroefd.. no biggie. Verder.. Ik kijk verder.. Ik zet m uit mn kop. Het voelt gewoon niet goed... Teveel wat niet klopt.
the search continues..
Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).
Favorieten/bladwijzers