Die jimmy page wiring die ik op mn studio gezet heb bevalt me wel...zou ik die ook op mn lp zetten? of is dat een beetje not done op (zon ontiegelijk mooie mint) lp traditional? :P
dan heb ik meteen betere potmeters erop zitten
JP wiring is toch tonepots er tussen uit, klopt dat ?
Ah nee dus...
Ach ja, gewoon doen, als 't bevalt johh.![]()
Laatst gewijzigd door Tupelo; 26 december 2016 om 22:40
Vroeger was de toekomst beter.
Ja natuurlijk doen als het je ding is, er wordt toch niets definitiefs veranderd?
Gewoon het originele elektra bewaren voor de verzamelaars, instrumenten zijn om op te spelen dus maak ze zoals ze je bevallen.
Twee weken vakantie en eindelijk eens tijd om mijn 1989 Epiphone Les Paul opnieuw te bedraden. De shafts van mijn vorige CTS pots waren net te lang terwijl ik al een kortere variant genomen had. Nu maar extra korte cts pots genomen die normaal bedoeld zijn voor Fender slagplaten geloof ik.
![]()
Sinds kort de blije bezitter van een Les Paul Traditional Mahogany Satin Worn Brown
Was even een beslissing (zie mezelf nou niet bepaald als een echte gitarist en dan is dit even lastig verantwoorden qua uitgave). Maar toen bedacht ik, mooie reden om er weer vol tegenaan te gaan qua spelen
Vind zelf deze uitvoering erg mooi, ook het hout komt er mooi in uit...
Speelt zo op het eerste gevoel heerlijk en klinkt ook fijn (icm Yamaha THR10C). Ga hier nog een hoop plezier aan beleven hopelijk (alleen kijken geeft me al plezier, dus gaat vast goedkomen).
Laatst gewijzigd door dagrim1; 4 januari 2017 om 19:06
Dat is een sjieke LP!
Favorieten/bladwijzers