Euh... Ik hoop dat je er blij mee bent en hem nooit van de hand wenst te doen, want een Custom Shop zonder COA is zéér moeilijk tot bijna niet te verkopen (of alleen door belachelijk veel korting te geven). De COA is de identiteitskaart van de gitaar, en die kan niet worden bijgemaakt.
Jij lijkt de betere kant van de deal te hebben gehad, maar in praktijk is Frans er nog het beste mee, hij is immers van een gitaar af die anders erg moeilijk te verkopen is (zeker als winkel).
Klopt. Echter, àls ik hem ooit van de hand zou doen zal ik er wel voor krijgen wat ik er uiteindelijk voor gegeven heb hoor.
Alleen de kant van Frans, dat had ik zo niet bekeken. Hij stond ondanks dat toch nog wel belachelijk duur op z'n site. Ik denk echter dat het hem niet veel uitmaakt of die er nu enkele maanden langer hangt of niet. Vroeg of laat komt toch die gek die geïnteresseerd is!![]()
Laatst gewijzigd door Stoffel43; 19 december 2016 om 10:34
Kris
Fijn dat er een goede oplossing is gekomen Stoffel.
Verder snap ik de excuses die je maakt ook niet. Kort samengevat is hij op twee momenten fatsoenlijk tegen je geweest; toen hij je iets kon verkopen en toen hij moest voorkomen dat hij extra kosten aan z'n broek kreeg. En in geval van dat laatste geeft hij eerst nog even te kennen dat het echt aan jou ligt dat dit zo is geëscaleerd.
Nogmaals fijn dat jij blij bent maar mij zal je er alsnog nooit zien.
Laatst gewijzigd door Da Vinci; 20 december 2016 om 15:57
Favorieten/bladwijzers