Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 576

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Euh, gitaar komt toch met het Certificate of Authenticity mag ik hopen? en een koffer (Blonde Hardshell Case with Black Ends) hoort er eigenlijk ook bij te zitten, is een specifiek model voor de Custom Shop.
    Jammer genoeg geen COA, geen case candy én geen originele koffer. De gitaar zelf is er echter niet minder om en het was dan ook een koopje!
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 19 december 2016 om 10:12
    Kris

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Jammer genoeg geen COA, geen case candy én geen originele koffer. De gitaar zelf is er echter niet minder om en het was dan ook een koopje!
    Euh... Ik hoop dat je er blij mee bent en hem nooit van de hand wenst te doen, want een Custom Shop zonder COA is zéér moeilijk tot bijna niet te verkopen (of alleen door belachelijk veel korting te geven). De COA is de identiteitskaart van de gitaar, en die kan niet worden bijgemaakt.

Jij lijkt de betere kant van de deal te hebben gehad, maar in praktijk is Frans er nog het beste mee, hij is immers van een gitaar af die anders erg moeilijk te verkopen is (zeker als winkel).
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Euh... Ik hoop dat je er blij mee bent en hem nooit van de hand wenst te doen, want een Custom Shop zonder COA is zéér moeilijk tot bijna niet te verkopen (of alleen door belachelijk veel korting te geven). De COA is de identiteitskaart van de gitaar, en die kan niet worden bijgemaakt.

Jij lijkt de betere kant van de deal te hebben gehad, maar in praktijk is Frans er nog het beste mee, hij is immers van een gitaar af die anders erg moeilijk te verkopen is (zeker als winkel).
    Klopt. Echter, àls ik hem ooit van de hand zou doen zal ik er wel voor krijgen wat ik er uiteindelijk voor gegeven heb hoor.
    Alleen de kant van Frans, dat had ik zo niet bekeken. Hij stond ondanks dat toch nog wel belachelijk duur op z'n site. Ik denk echter dat het hem niet veel uitmaakt of die er nu enkele maanden langer hangt of niet. Vroeg of laat komt toch die gek die geïnteresseerd is!
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 19 december 2016 om 10:34
    Kris

Senior Member

Standaard

Als de chinees een complete gitaar namaakt, zal zo'n papiertje toch ook nog wel lukken?
    Ik bedoel eigenlijk, hoe veel voegt zo'n papiertje toe? (Ik kom nooit in de customshop prijsklasse ;-) )

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik bedoel eigenlijk, hoe veel voegt zo'n papiertje toe? (Ik kom nooit in de customshop prijsklasse ;-) )
    Vaak is dat het verschil tussen verkoop & geen verkoop. Geen COA kan gemakkelijk een 40% waardeverschil geven hoor.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Fijn dat er een goede oplossing is gekomen Stoffel.

Verder snap ik de excuses die je maakt ook niet. Kort samengevat is hij op twee momenten fatsoenlijk tegen je geweest; toen hij je iets kon verkopen en toen hij moest voorkomen dat hij extra kosten aan z'n broek kreeg. En in geval van dat laatste geeft hij eerst nog even te kennen dat het echt aan jou ligt dat dit zo is geëscaleerd.

Nogmaals fijn dat jij blij bent maar mij zal je er alsnog nooit zien.
    Laatst gewijzigd door Da Vinci; 20 december 2016 om 15:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten