Vwb prijzen zou je verwachten dat dat in de markt vanzelf opgelost wordt?
Mooie tele, dat dan weer wel!
Vwb prijzen zou je verwachten dat dat in de markt vanzelf opgelost wordt?
Mooie tele, dat dan weer wel!
Prijs is wat de gek ervoor betaalt.![]()
Vroeger was de toekomst beter.
Euh, gitaar komt toch met het Certificate of Authenticity mag ik hopen? en een koffer (Blonde Hardshell Case with Black Ends) hoort er eigenlijk ook bij te zitten, is een specifiek model voor de Custom Shop.
Er wordt niet voor niets gefluisterd dat Vlamingen soms wat tè bescheiden zijn.
Dat lijkt ook hier het geval.
TS verontschuldigt (!!!) zich (!!!) voor de negatieve publiciteit die TS (!!!) heeft veroorzaakt.
Over het algemeen is het juist weer een typische NL bezigheid om oorzaak en gevolg te verwarren. Want dat lijkt hier voluit te spelen, die verwarring.
Ik ben dan NL'er, goed in touch met mijn Vlaamse kant en ga een poging doen mijn kijk op de zaak te geven:
De prof (degeen die zich laat betalen voor zijn vakkennis) maakt een uitglijer van jewelste. En in plaats van ruiterlijk zijn fout erkennen en de zaak netjes oplossen, voelt ie zich in zijn wiek geschoten?
Wat volgt is grofweg 32 kantjes met mensen die hoogst twijfelachtig door dezelfde prof zijn behandeld.
De Klant die slecht is behandeld biedt excuus aan. Over het excuus van de prof heb ik kennelijk heen gelezen.
Ik poets mijn kristallen bol op. Die zegt mij: 1 standhouder minder dit keer op de Noorder Gitaar Dag 2017.
Ik biedt mijn excuus aan aan Het Bestuur van de NGD.
Niet aan de Guitar Farm, want die club heeft gewoon schijt aan fatsoenlijk zakendoen en van kracht zijnde wetgeving.
Fouten worden gemaakt. Onvermijdelijk, want dat is allemaal mensen werk. Het gaat erom hoe je je fouten oplost.
Hier liggen nog wat 'verbeterpuntjes'. Netjes hè van mij, om dat zo bescheiden te zeggen? Dat is nou mijn Vlaamse kant.
Vriendelijke groet, Gus
Euh... Ik hoop dat je er blij mee bent en hem nooit van de hand wenst te doen, want een Custom Shop zonder COA is zéér moeilijk tot bijna niet te verkopen (of alleen door belachelijk veel korting te geven). De COA is de identiteitskaart van de gitaar, en die kan niet worden bijgemaakt.
Jij lijkt de betere kant van de deal te hebben gehad, maar in praktijk is Frans er nog het beste mee, hij is immers van een gitaar af die anders erg moeilijk te verkopen is (zeker als winkel).
Klopt. Echter, àls ik hem ooit van de hand zou doen zal ik er wel voor krijgen wat ik er uiteindelijk voor gegeven heb hoor.
Alleen de kant van Frans, dat had ik zo niet bekeken. Hij stond ondanks dat toch nog wel belachelijk duur op z'n site. Ik denk echter dat het hem niet veel uitmaakt of die er nu enkele maanden langer hangt of niet. Vroeg of laat komt toch die gek die geïnteresseerd is!![]()
Laatst gewijzigd door Stoffel43; 19 december 2016 om 10:34
Kris
Ik ben trouwens benieuwd of hij die 2 cunetto's verkoopt voor bijna 5k. Lachen als die dan ook nep blijken te zijn met highway 1 electronica en een all parts hals. Heeft Fransie veel geld verdiend dan😆
Dan wordt ie gek! Ik denk dan dat ik een mailtje terug krijg met alleen maar schuttingtaal😂
Favorieten/bladwijzers