Hun advies luidt positief.
Met alles wat ik hen kon aantonen achten zij de kans op verlies bij een eventuele rechtszaak klein. Ze hebben echter ook geen kristallen bol waardoor ze dit geen 100% kunnen garanderen. Vandaar mijn vraag....
De kosten bij eventueel verlies zouden niet leuk zijn, maar ook niet onoverkomelijk. De eindejaarspremie zou er wel bij kunnen inschieten.
Zeker als het voor mij meer een principekwestie is raden ze me aan om een zaak aan te spannen.
Voor ik er echt mee doorga zal ik nog eens goed met de vrouw overleggen, er zelf nog eens goed over slapen en links en rechts nog wat advies inwinnen. Dus bij deze, als er iemand nog goede tips of advies heeft...?
Vandaag of morgen gaat er nog een laatste mail naar F. met daarin duidelijk de zaken uitgelegd waaraan ik zie dat de gitaar zo niet origineel is, en de vraag of hij bij zijn standpunt blijft dat het wél origineel zou zijn en of hij bij zijn standpunt blijft om er niks aan te doen.
Wat het resultaat ook zal zijn, of ik er mee doorga of niet, of ik eventueel zal winnen of niet, iedereen met een positieve bijdrage weze van harte bedankt!!
![]()
Favorieten/bladwijzers