Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Lekkere drummer ;-) 70's fusion met een moderne Buckethead en Dream Theater twist. Ik vind dit wel vermakelijk maar vind maar eens een band die dit live ook zo strak kan spelen haha. Ik neem aan dat dit een homestudio-project was? Beetje show-off muziek dit maar zo nu en dan kan ik dit prima hebben, toppie hoor!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.027

    Standaard

    Goede drummer he? Het is niet bedoeld om te show-off'en (in goed Nederlands) hoor, het is gewoon muziek. Ik ben nou eenmaal een proghead. Het ging mis in 89 toen mijn gitaarleraar van weleer me de eerste van Dream Theater en "Pefect Symmetry" van Fates Warning liet horen hehe. Vanaf toen ging het helemaal mis en kon ik, ondanks een grote voorliefde voor pop, dance etc, zelf geen normaal nummer meer schrijven hehe. Bedankt voor je commentaar!

  3. #13

    Standaard

    Intro beeeetje Robert Frip


    Beetje maar.
    Overigens bijzonder fraai nummer! Lekker chaos en disorder, virtuoos en over the top.


    Verzonden uut Knoal mit mien aaiPad 😏
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

  4. #14

    Standaard

    Is er iets van een planning, Fu, voor je nieuwe partij vriendelijk gestoorde herrie met Cageman?
    Ik betrap mij erop dat ik er nu al weer naar aan het uitkijken ben.

    Vriendelijke groet, Gus

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.027

    Standaard

    Haha fantastisch om te horen Gus! De planning is: in de komende maanden. Allebei weinig tijd nog. Zal met af en toe een uurtje hier en daar moeten plaats vinden.

  6. #16

    Standaard

    Geduld is niet iets dat mij geheel vanzelfsprekend afgaat, maar ik ben graag bereid heel erg mijn best te doen.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.027

    Standaard

    U is een heer Gus. Uiteraard gaan Cageman en ik er alles aan doen om u te behagen met een in afzienbare tijd opgeleverd muzikaal product.

    Namens de artistieke directie,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top