Precies, natuurlijk zeggen die foto's wel iets.
Ga je hem nog bellen nadat je de brief gestuurd hebt?
Ik ga er namelijk vanuit dat hij helemaal niet reageert en de brief in het ronde archief gooit.
Word ook lekker serieus genomen he aangetekende brief in de jurisprudentie briefje verzonden door een burger.
"Ik ben wie ik ben.
Wie ik ben is wat jij ziet.
Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"
Beter dan niets toch? Nog beter is volgens mij aangetekend met bewijs van ontvangst. Of met deurwaardersexploit.
Harder komt het aan als de afzender een advocaten kantoor is die namens z'n client die brief naar die lul stuurt. Dan neemt ie het wel serieus denk ik.
Eens. Maar dat heeft volgens mij juridisch gezien volgens mij geen meerwaarde toch?
Psychologisch wel, want Fransje zal eerder luisteren naar een autoriteit als een advocatenkantoor dan naar een gefrustreerde consument die wat jurisprudentie bijmekaar heeft geveegd en in een brief gestopt.
Zo heeft m'n tante eens geregeld dat m'n gejatte leren jas uit een horeca gelegenheid 100% vergoed werd door de eigenaar.
Ook heb ik tijdens een ontslag procedure op die manier een betere afwikkeling geregeld omdat het directeurtje een beetje in z'n broekje scheette van angst.
Favorieten/bladwijzers