My Róisín Dubh is my one and only true love
Hoe duidelijk wil je het hebben?
Dit is een superstrat
Fijn als mensen weten waar ze over praten.
Gitaar naar keuze -> 3 meter kabel -> versterker
Soms op smaak gebracht met één of meerdere effecten naar keuze.
Warmoth hoort ook wel in dat rijtje thuis.
Ga je nou eens Ibanez bekijken/bespelen?
Dude! Heiligschennis! Ik zou nu kunnen 'pareren' met iets over metalcore en echte metal maar ik doe het niet
Anyway, succes! HK zelf paar maanden gewerkt en was gevraagd daar te werken, maar toch maar niet gedaan ivm 2 lieve, oude katten die ik niet in een vliegtuig wou vervoeren haha.
Wat doe jij daar?
Haha, metalcore en groove metal is toevallig iets waar momenteel veel naar luister en zodoende de behoefte om daar ook wat van te spelen. Ik speel hoofdzakelijk blues rock, classic rock en oudere metal maar gewoon zin in wat nieuws/moderns.
Ibanez staat voor mij vaak op 1 lijn met Vai en Satriani en alhoewel dat virtuozen zijn heb ik daar echt 0,0 mee. Zit een beetje tussen m'n oren; my loss...
Ik werk voor een grote club uit de VS en doe manage de operatie voor hen in China: sourcing, purchasing, logistiek, QC en personeel. Aardig gevarieerd en een leuke job.
HK is waanzinnig, lijkt mij geweldig om er daadwerkelijk te wonen ipv om de hoek.
Laatst gewijzigd door Sinner1980; 25 november 2016 om 06:57 Reden: Fout
Oh dacht dat je daar woonde? Waar dan? Laat me raden Shenzhen?
En het zit idd tussen je oren hoor, de halve metal core wereld speelt op Ibanez. Tsjek nou maar die RGD serie, of MTM2, of signature modellen of zelfs de RGA, of gewone RG Prestige of Premium.
Favorieten/bladwijzers