Daarom zeg ik er ook bij dat het mij geen eikel uitmaakt.
Daarom zeg ik er ook bij dat het mij geen eikel uitmaakt.
Precies. Daarom zei ik al; zeg dan niks.
Sowieso... heb nu twee strats thuis en daar zit een wereld van verschil in. Met dezelfde vingers. Als je dat niet hoort kan, maar met zo iemand is elk gesprek over geluid/toon volstrekt zinloos.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als jij het verschil tussen houtsoorten niet kan horen, dan ben je behoorlijk toondoof. Geluid zit ook niet in je vingers, je spel zit in je vingers. Da's inclusief frasering etc., wat je eigen stijl maakt. Maar eigen geluid, omdat het in de vingers zit, leuke dooddoener, maar nee... Ik denk ook niet dat mensen er wat aan hebben als je dat in meerdere topics verkondigt, want; wordt niet gevraagd, dus doet niet ter zake en wordt misschien zelfs wel een klein beetje als irritant bevonden.
Voor de topicstarter: Is assemblage niet een idee? Dan kun je dat bij elkaar zoeken wat helemaal naar je wensen is en kost vaak minder dan fabrieksgitaren.
Als ik zo zie waar de voorkeur inmiddels naar uit gaat, heeft niet iedereen hetzelfde beeld bij een superstrat. Voor mij is dat toch minstens en body in de vorm van een strat. (SSH, HSH, HH of H doet er niet toe) en eigenlijk ook een Floyd of zoiets.
Is 7-snarig misschien nog een optie voor de TS?
Een mooie 7-string hardtail Jackson Dinky bijvoorbeeld....da's wel een superstrat.
Favorieten/bladwijzers