-
20 november 2016, 18:42
#11
Ik denk dat MP zich niet zomaar mengt in een geschil tussen een consument en detailist. Terecht lijkt mij.
Zelf zou ik Frans in deze fase nog niet wijzen op dit topic. Dat kon wel eens contraproductief uitpakken.
Terugsturen zou ik niet doen, eerst de zaak uitvechten lijkt mij.
Succes er verder mee, ik vind het werkelijk schandalig hoe de shop hiermee omgaat.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers