Ik denk dat MP zich niet zomaar mengt in een geschil tussen een consument en detailist. Terecht lijkt mij.

Zelf zou ik Frans in deze fase nog niet wijzen op dit topic. Dat kon wel eens contraproductief uitpakken.

Terugsturen zou ik niet doen, eerst de zaak uitvechten lijkt mij.

Succes er verder mee, ik vind het werkelijk schandalig hoe de shop hiermee omgaat.