Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1491 van 1797 EersteEerste ... 49199113911441148114891490149114921493150115411591 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.901 t/m 14.910 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Hij heeft er nog 3 te koop staan. En met een MP naam als "relicmeister' komt het me nou niet echt heel betrouwbaar over.
    Ik vind het wel een coole naam en als je kijkt naar hoe lang hij al op mp geregistreerd staat is er niks mis mee.
    Zou je dit plaatje kopen, zou ik zeker het serie nummer checken door fender en ze een mailtje sturen. Is het allemaal echt, dan onderhandelen. Ik zou bij god niet weten wat zon plaatje uit de 60s moet kosten. En ik vermoed dat deze verkoper gebruik wil maken van de onwetendheid van mogelijke geïnteresseerden. Wat de gek ervoor geeft zeg maar...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Zit hier met enige twijfel....

Onderstaande slagplaat zou moeten komen uit een 2006 model. Ik heb wel eens gelezen dat het kán zijn dat er 2007 onderdelen inzitten, maar een slagplaat uit eind (augustus)??

Er zouden "American vintage single coils" moeten inzitten, waarvan de middelste "reverse sound/reverse polarity". Is er iemand die dit adhv onderstaande foto kan bevestigen of ontkrachten?

Kan je trouwens eenvoudig doormeten of die middelste idd andersom gewikkeld is?

Alvast bedankt!

Edit: ze zou moeten komen uit een 60th anniversary strat moeten komen. De echte diamond anniversary.
    Ondertussen zelf uitgevogeld dat deze slagplaat uit een highway one komt... niks 57/62 dus, en niks delta tone toestanden...
    Kris

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik vind het wel een coole naam en als je kijkt naar hoe lang hij al op mp geregistreerd staat is er niks mis mee.
    Zou je dit plaatje kopen, zou ik zeker het serie nummer checken door fender en ze een mailtje sturen. Is het allemaal echt, dan onderhandelen. Ik zou bij god niet weten wat zon plaatje uit de 60s moet kosten. En ik vermoed dat deze verkoper gebruik wil maken van de onwetendheid van mogelijke geïnteresseerden. Wat de gek ervoor geeft zeg maar...
    Ik vraag me dan altijd af hoe groot de kans is dat iemand die specifiek op zoek is naar een neckplate uit de jaren 60 onwetend is. Als je dan toch onwetend bent is zo'n ding je toch ook geen 140 ballen waard... Dan koop je gewoon voor een paar euro een nieuwe.

En als je niet ontwetend bent snap je wel dat zo'n ding met een serienummer uit de jaren 60 je jaren 60 strat met een ander serienummer niet 'compleet' gaat maken. En snap je ook dat het volstrekt zinloos is om zo'n ding op iedere andere strat te zetten.

Verder vraag ik me ook af wat het verdienmodel is achter het uit verwijderen van neckplates van jaren 60 strats. Maargoed, soms ben ik zelf ook onwetend.

Senior Member

Standaard

Kijk; hout op de lijst van de bedreigde diersoorten. Dat kan alleen in België....

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...ontent=300x600

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Rio palisander staat wel op de Cites lijst van bedreigde soorten (waar dus niet alleen dieren op staan dus je hebt gelijk de titel dekt niet helemaal de lading
    wat mij een groter probleem lijkt is dat een 2003 R9 met Rio toets gemiddel voor rond de 10K weggaat en dan is 4k wel een koopje
    dus alleen afhalen en alle certificaten checken
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Verder vraag ik me ook af wat het verdienmodel is achter het uit verwijderen van neckplates van jaren 60 strats. Maargoed, soms ben ik zelf ook onwetend.
    Het zijn aftermarket plaatje he!.

Ja, waarom maken ze die... omdat mensen ze kopen. Echte originele plaatjes zijn wel wat duurder op Ebay en of DIE origineel zijn, je moet het maar aannemen (wat gelijk het business model is van namaak.) Die plaatjes zitten op bijv. RR gitaren. Geen hond die denkt dat ze authentiek zijn maar de point is dat het er authentiek uit ziet, niet dat het authentiek is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    wat mij een groter probleem lijkt is dat een 2003 R9 met Rio toets gemiddel voor rond de 10K weggaat en dan is 4k wel een koopje
    Ik weet niet war ik het knapst vind; dat je altijd dit soort details weet of dat je zonder enige moeite kan beredeneren dat een gitaar van 4K een koopje is 😂

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Ik weet niet war ik het knapst vind; dat je altijd dit soort details weet of dat je zonder enige moeite kan beredeneren dat een gitaar van 4K een koopje i

in dit geval zat er ook wel wat ironie in
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    in dit geval zat er ook wel wat ironie in
    En terecht, de advertentie tekst komt duidelijk zo uit 'google translate' rollen...

Een LP mag niet je ding zijn, maar om zo'n plank meteen met een 'beperking' op te zadelen

(Verder geen telefoonnummer, en al een hele week actief op de 2ehands.be...)

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Ik weet niet war ik het knapst vind; dat je altijd dit soort details weet of dat je zonder enige moeite kan beredeneren dat een gitaar van 4K een koopje is ��

voor de gelukkigen (..) onder ons met een brandende 4k€ los in de knip en verstand van zaken zou dit dus een no brainer moeten zijn.. Hop naar Brussel en die onwetende (??) Koen van zijn R9 ontdoen???? dat ie pas kort op 2ehands zit, kan ook een aanwijzing zijn dat ie geen reguliere scharrelaar is (althans onder deze naam....)
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten