Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 594 van 622 EersteEerste ... 94494544584592593594595596604 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.931 t/m 5.940 van 6220

Standaard

Sinds vandaag mijn nieuwe trotse bezit!
    DEAD COMPANY - Going Places (EP) nu overal te beluisteren!! (Spotify, Google Play, iTunes, Tidal, etc...)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SvenRBradley Bekijk bericht
    Is dat een Sparkle?

Standaard

Jazeker! De officiële benaming ervan is "Diamond White Sparkle". Ontzettend mooi effect wanneer het licht op de gitaar schijnt!

Senior Member

Standaard

Jazeker! De officiële benaming ervan is "Diamond White Sparkle". Ontzettend mooi effect wanneer het licht op de gitaar schijnt!
    pfff heb je nou alweer ''geluk'' gehad? : P ik ben alweer jaloers ! :P
    veel plezier met haar! zie ik daar een ebben toets?
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Senior Member

Standaard

Heb ik op marktplaats zien staan klopt dat? Blingbling hoor! Iets van een speciale customshop was t toch?Naja iig heeeeul veel plezier er mee!

Senior Member

Standaard

Wauw, mooi hoor!!!
    Ik heb precies dezelfde.........!!!

..... Spaghettiborden... 😕
    Kris

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Na een echte haat liefde verhouding met de les paul, ging ik toch maar weer eens op zoek naar een grommend beest!

Ik heb alleen nog maar in het bezit geweest van epiphones. 2000+ Euro vind ikzelf teveel voor een gitaar.

Ik heb me altijd laten vertellen dat de lager geprijsde Gibsons vreselijk afgewerkte gitaren zijn en dus keek ik er ook niet naar.

Tot ik deze probeerde, een tribute 50's honeyburst. Ik was meteen verkocht, en deze blijft voor altijd. Mooi afgewerkt, zowel de lak als de frets als, ja alles dus. Mooi werk Gibson voor die prijs.

Ik heb nu dus een echte gibson in huis die gromd als een T-rex. Grommen T-rexen eigenlijk?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
    Ja die had ik ook gezien..... vond (en vind) m fraai qua honeyburst maar een Les Paul zonder nek- en bodybinding vind ik wat kaal (even de Specials en andere platte plank Les Pauls terzijde gelaten...)
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Standaard

Dit is mijn Epiphone Les Paul Custom uit 1989. Opnieuw 50's gewired met Gibson Burstbucker Pro's, CTS pots en Mallory caps.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoomPirate Bekijk bericht

Dit is mijn Epiphone Les Paul Custom uit 1989. Opnieuw 50's gewired met Gibson Burstbucker Pro's, CTS pots en Mallory caps.
    Gaaf ding, zie je zelden dit soort Epi's. Die waren destijds voor de japanse of oosterse markt gemaakt dacht ik als ik me niet vergis. Zijn er niet erg veel van naar Europa geëxporteerd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Gaaf ding, zie je zelden dit soort Epi's. Die waren destijds voor de japanse of oosterse markt gemaakt dacht ik als ik me niet vergis. Zijn er niet erg veel van naar Europa geëxporteerd.
    1989 is het eerste jaar dat Gibson toestemming had gegeven om Les Pauls onder het merk Epiphone te maken. Dit is een Korean gemaakt door Samick. Ook meteen het enige jaar (uitschieters tot halverwege 1990 geloof ik) dat de open book headstock gebruikt mocht worden. Het jaar daarna werd er overgestapt naar de welbekende Epiphone headstock.
    Laatst gewijzigd door DoomPirate; 5 november 2016 om 23:03

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten