Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 861 van 904 EersteEerste ... 361761811851859860861862863871 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.601 t/m 8.610 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Snap de reactie op mijn opus magnum ook niet helemaal.
    Dat het er op lijkt dat ons Erik een beetje verbolgen is omdattie klaarblijkelijk hier is uitgelachen omdat de reparatie van z'n uitlaat heel goedkoop was. En er vervolgens blijkbaar vanuit gaat dat iedereen nu meteen weet waar hij het over heeft zodat het niet opvalt dat z'n reactie over garagerekeningen echt mega-OT is.

ofzo...
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Dat het er op lijkt dat ons Erik een beetje verbolgen is omdattie klaarblijkelijk hier is uitgelachen omdat de reparatie van z'n uitlaat heel goedkoop was. En er vervolgens blijkbaar vanuit gaat dat iedereen nu meteen weet waar hij het over heeft zodat het niet opvalt dat z'n reactie over garagerekeningen echt mega-OT is.

ofzo...
    In iedergeval tijd om de dosering weer wat te verhogen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

In iedergeval tijd om de dosering weer wat te verhogen.

Ooowh, is dat het!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Toch hebben zowel T.R als E de P een punt alleen lijken jullie een beetje langs mekander heen te lezen.
    De rest, met alle respect overigens, weten ook niks toe te voegen en zouden het best even onder de tafel te kruipen met hun voet in de mond.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Toch hebben zowel T.R als E de P een punt alleen lijken jullie een beetje langs mekander heen te lezen.
    De rest, met alle respect overigens, weten ook niks toe te voegen en zouden het best even onder de tafel te kruipen met hun voet in de mond.
    Alsof jouw post iets toevoegt.....

Senior Member

Standaard

Mac, ik haak in op de post van DH. Zeg ff waar ik dan langs Erik heen lul. Welke post heb ik gemist? Volgens mij komt hij ineens uit de lucht vallen met bedragen en garage rekeningen ofzo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Mac, ik haak in op de post van DH. Zeg ff waar ik dan langs Erik heen lul. Welke post heb ik gemist? Volgens mij komt hij ineens uit de lucht vallen met bedragen en garage rekeningen ofzo.
    Ik kan het mij wel herinneren en zal ook zeker zijn kant opkomen als ik een uitlaat nodig heb. Al zou de uitlaat me €300,- kosten voor mijn auto daar, ben ik alsnog meer dan €500,- goedkoper uit dan bij een garage. Maar daar gaat het eigenlijk niet eens om, een uitlaat, het gaat om de prijsbewustheid van de bevolking. Daar waar Erik de ene kant op gaat, vertrek jij de andere richting op. Terwijl er beter gesproken kan worden over wat je waar voor over hebt. Nou moet ik wel toegeven dat ik voor die synth gitaar en dat versterkertje ook niet dat geld over heb maar ik best snap dat er een ander is die er een andere kijk opna houdt. Die fijne lijn van "mooi & meuk" ligt dus voor iedereen anders. Mijn oude auto, ik ben er dol op, heeft me de nodige centen gekost, voor dat geld kocht ik ook vast wel wat "beters" maar ja..... Waar ligt mijn prijsbewustheid dan nou? Die ligt precies in de hoek van mijn point of view.

Waar het om gaat is dat jullie beiden gelijk hebben en bovendien ook beiden de plank mis slaan, kut hè?

Jutter,

HE-LE-MAAL nix voeg ik toe, behalve wat ballast door m'n overgewicht.����������

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik gok opgehoopte zooi, eind tachtig was je in sommige kringen best hip met een gele floyd plus Roland synth. Maar ik mis de synth zelf? Aan enkel het pickupje heb je niks.
    die synth zit er ook bij volgens mij, maar dan nog synth + pu betaal je op ebay rond de 200$ voor de aria is een koreaan en waarschijnlijk multiplex met kutelementen niet de MMK's van de japanners dus met 70 euro wel betaald, versterkertje kost ook geen drol, hij vraagt meer dan het dubbele van wat het waard is.

Senior Member

Standaard

Die set met de gele gitaar, de synth (als het pedaal zelf erbij zit), dan laat ik ff die brol amp weg, kan best voor de liefhebber een aardig setje zijn vol melancholie, maar serieus, toch niet voor die prijs. Dan moet je echt wel lef hebben want deze prijs doet een ietwat kenner gewoon neergaan maar vooral uitgaan van de beginneling of onwetende koper... Die dan normaal geen 850 te besteden heeft. Dus in alle opzichten redelijk kansloos.
    Zie het nog geregeld langs komen, een verkoper die met 10 stuks brol hoopt om enkel bij verkoop als set (want verkoop die meuk maar eens apart) nog een aardig prijsje te scoren met wat praatjes erbij, maar vooral ruil tegen één duur apparaat dat tweedehands veel meer moet kosten dan wat alle zooi samen opbrengt...

MS

Senior Member

Standaard

Mac wint een sigaar..!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten