Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 627 van 867 EersteEerste ... 127527577617625626627628629637677727 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.261 t/m 6.270 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Is dit ook de volgorde van je chain? Dat zou me namelijk verbazen.
    Ja, hoezo?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Eerst chorus, dan drive, dan compressor? Meestal zie je die andersom.

Then again, ik heb ook een reverb en delay voor mijn distortion-sectie

Standaard

Deze chorus heeft een dynamische modus en is dus aanslaggevoelig. Dat betekent dat hij in theorie geplaatst moet worden voor alles wat de dynamiek om zeep helpt zoals drive en compressie. Maar ik denk dat ik dit pedaal uiteindelijk toch wel na drive en voor compressie ga zetten.
    De compressor gebruik ik niet samen met drive dus daarvoor maakt de volgorde weinig uit.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

En waarom de gate zo ver vooraan?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Deze chorus heeft een dynamische modus en is dus aanslaggevoelig. Dat betekent dat hij in theorie geplaatst moet worden voor alles wat de dynamiek om zeep helpt zoals drive en compressie. Maar ik denk dat ik dit pedaal uiteindelijk toch wel na drive en voor compressie ga zetten.
    De compressor gebruik ik niet samen met drive dus daarvoor maakt de volgorde weinig uit.
    hmm... doet me denken aan de EHX Qtron Plus die een fx-loop heeft om deze reden. Effect na drive/compressie kunnen plaatsen, maar wel de registratie van je aanslag.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En waarom de gate zo ver vooraan?
    Omdat de noise bij mij aan de bron binnen kwam. Maar dat probleem is sinds kort helemaal verdwenen nu ik draadloos ben gaan spelen.

Senior Member

Standaard

Nieuw boardje in aanbouw: alle Strymon SHIT eraf gegooid. Supa-trem weer teruggekocht. Geen geprogrammeer meer, allemaal KNOPPEN!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Ik gooi mijn Strymon shit er nog even niet af ;-) Mijn aangepaste pedalboard met de La Grange en Palladium wat toch wel het lekkerste medium/high gain drive pedaal is die ik in jaren heb gehad. Verder wordt alles bediend met de Boss ES-8. Luxe allemaal ;-)

Senior Member

Standaard

Blijft een prachtig plaatje!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik gooi mijn Strymon shit er nog even niet af ;-) Mijn aangepaste pedalboard met de La Grange en Palladium wat toch wel het lekkerste medium/high gain drive pedaal is die ik in jaren heb gehad. Verder wordt alles bediend met de Boss ES-8. Luxe allemaal ;-)

Is de Palladium echt zo veelzijdig in te stellen?
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten