waar is Wietse als je hem nodig hebt....?
waar is Wietse als je hem nodig hebt....?
dacht ik ook al. de drie extra tuners zijn verschillend en naar mijn idee niet precies genoeg geplaatst....
Er ligt nog niet zo veel op mijn werkbank.
Maar ik ben wel heel blij met de nieuwe werkbanken.
Meer werkruimte en een stuk hoger dan dat ouwe kreng.
Het schuurtje 2.0.
![]()
dan heb je nikst te klagen Marcel2 :-)
mooie werkruimte
Net van de werkbank af:
Ik wilde wel eens aan den lijve ondervinden hoe veel ik nou merk van verschillende tone-condensatoren. En of het nou echt uitmaakt of je er eentje van een paar dubbeltjes of van een paar tientjes neemt. Nou heb ik die van een paar tientjes niet zomaar voor de lol aangeschaft, maar toch een flink aantal verschillende smaken.
Ik heb een serie Orange Drops, 0.010/0.022/0.033/0.047/0.068, en van de meest gangbare maten (0.022 en 0.047) nog een paar andere soorten. Cheapo polyester, Mallory, en Greenie. En dan heb ik nog een stand over waar ik een willekeurige aan kan hangen.
Er zit een 1M potmeter op, en een schakelaartje waarmee ik ook kan doen alsof die 500K of 250K is. Kijken of dat nog uitmaakt.
En nu dus eens kijken welke gitaar ik binnenkort aan een uitgebreid intern onderzoek ga onderwerpen... (Waar is de mad-professor-smiley als je hem nodig hebt? Edit: deze komt in de buurt...)
Laatst gewijzigd door Woml; 9 oktober 2016 om 11:29
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Dat is dan ook een resultaat. Dan weet ik dat tenminste zeker.
En voor de rest gaat hij toch ook wel handig zijn om te kijken wat voor maat ik leuk vind. Want het verschil tussen 0.010 en 0.068 hoor ik toch wel. Daar heb ik al eerder wat mee geëxperimenteerd.
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
ik kom niet verder dan een ikea inklapbaar tafeltje van 80 cm breed en ook een hok vol dingen die ergens anders gestald moeten worden voordat ik wat kan doen ( qua hout dan) elektronica kan ik gelukkig ergens anders doen.
maar eh, je maakt wel mooie dingen dus inzet wordt wel beloond ;-)
Favorieten/bladwijzers