Nu is het ineens een squier....
Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Ik vind hem ook wel cool, maar waarom niet eerst die P90's goed aan de tand voelen? Ok, mini-HB's zijn ook tof, maar P90's ook!!! Omdat ik dolgraag eenzelfde minihum als op mijn Hofner in een thinline telecaster zou willen proberen.
Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Nu is het ineens een squier.... Hoho, een squir, hè!
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
Oorspronkelijk geplaatst door Woml Hoho, een squir, hè! Op dit moment is het volgens de ad slechts "een leuke gitaar"
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)
Oorspronkelijk geplaatst door fastfolkert Op dit moment is het volgens de ad slechts "een leuke gitaar" Waar staat dat? leuke getaar af gesteld en gestemd Wel mooi gesteld.
DIY-Layout.com | TANK86
Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Omdat ik dolgraag eenzelfde minihum als op mijn Hofner in een thinline telecaster zou willen proberen. Met een TV-Jones klinken ze ook errug lekkuh!
Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Ook een gaaf ding!
Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Ook een gaaf ding! Toch denk ik dat jouw blauwe krasplankkie breder inzetbaar is.
Oorspronkelijk geplaatst door fastfolkert Op dit moment is het volgens de ad slechts "een leuke gitaar" Ik heb met Daisy gemeeld. Netjes dat ze het aangepast heeft.
Oeh, een echte Valvestate uit de 70's! http://www.2dehands.be/muziek/muziek...313199594.html
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers