Nouja, banen liggen niet voor het opscheppen, het gaat niet om javascript wizzards. Als je ontslag neemt kan je zomaar voor lange tijd in een bijstand terecht komen. En als je een gezin of hypotheek hebt te onderhouden is dat een horror scenario.