Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Threaded View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obiwanjacobi Bekijk bericht
    REC-OUT van de TriAxis klinkt erg matig. Niet zo vreselijk als je direct zou opnemen, maar niks in vergelijk met een echte Power Amp en Cab. Voor clean sound is het wel ok.

Tuner-out is meestal een kopie van je droge gitaar signaal - zonder effecten / overdrive dus...

Ik zou beginnen met de Cab-sims uit de GT10 te gebruiken (zoals eerder gezegd) en vandaar uit te experimenteren...

Persoonlijk ben ik er wel van gecharmeerd om de keten uit preamp + fx + power-amp + cab + mic simulatie te laten bestaan. Ik ben erg benieuwd of je met de GT10 iets dergelijks met een vergelijkbare kwaliteit als je Triaxis kunt laten klinken. Helaas ken ik de GT10 onvoldoende om dat te beoordelen.

Ik heb zelf een Lex Bos buizen preamp die ik combineer met een Eventide H9 en een Torpedo CAB pedaal. Dat is een handig pedaal dat verschillende power-amps, speakers en microfoons met hoge kwaliteit kan simuleren. In combinatie met jouw Triaxis zou dat ook goed moeten kunnen gaan klinken. Helaas heb je dan wel weer extra kastjes ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 18 september 2016 om 12:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten