Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 625 van 867 EersteEerste ... 125525575615623624625626627635675725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.241 t/m 6.250 van 8664
    Senior Member

Standaard

Sorry, ik reageerde te snel: ik zie wat je bedoeld!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Sorry, ik reageerde te snel: ik zie wat je bedoeld!
    + 10 tekens

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Mooie collectie Zonno , zo te zien gebruik jij ook een Metal zone en een PH 3 phaser net als ik
    Metal Zone is nieuw. Wegens vakantieperiode en invallen voor de bassist heb ik nagenoeg nog geen vlieguren gemaakt met de metal zone. Ik speel geen metal of zo, maar ik speel in een jazz/fusion-bigband en in een coverband, maar ik wil graag iets op het pedalboard om mee uit de bocht te kunnen vliegen.

Ik ben een fan van de Boss RPH-10 phaser, vanwege de over-the-top-12-stage-phaser-sound. Maar dat is een micro rack, dus niet handig op een pedalboard. Ik was geïnspireerd om weer een phaser op mijn pedalboard te zetten toen ik luisterde naar het album Nightclubbing van Grace Jones, met Sly & Robbie. Die plaat staat vol met toffe Phaser en Wah sounds.

Ik vind die step phaser mode van de PH-3 wel leuk, hoewel ik er nog geen goede toepassing voor hebben kunnen vinden in een nummer. Ik ben niet zo gecharmeerd van die standaard jaren 70 phasers of kloons daarvan (EHX Small Stone, mxr 90, organge ninety) en ik ken verder geen andere phasers, dus voorlopig is de PH-3 voor mij de beste optie.
    Laatst gewijzigd door Zonno; 16 september 2016 om 23:51

Banned

Standaard

Ik kan me wel voorstellen dat je niet zo gecharmeerd bent van die standaard seventies phasers . Ze klinken warm maar ook nogal modderig

Die PH 3 klinkt in de 10 stand helder en open en toch organisch met een analoge flavour

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Simpel, maar voor mij goed genoeg omdat ik toch voornamelijk clean speel.

Leuk om ook iemand met een DE-7 delay te zien! Ik blijf dat één van de fijnste delaypedalen vinden!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Leuk om ook iemand met een DE-7 delay te zien! Ik blijf dat één van de fijnste delaypedalen vinden!
    Wat delays betreft ben ik nogal een kniesoor. De DE-7 voldoet mij al jarenlang prima! De instellingen op dat stuk tape gebruikte ik voor in mijn countryband en de andere in mijn symfo band. Lekker makkelijk!

Senior Member

Standaard

Ik gebruik de DE-7 ook wel eens voor psychedelische swell effecten in de tape-echo stand met veel repeats en een volume pedaal. Echt heel tof.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

De DE-7 is een superpedaal!

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ik dacht laatst dat hij naar de kl.te was. Als ik hem intrapte met een gitaar met humbuckers dan begon hij te oversturen...

Standaard

Mijn pedalboard gebouwd door Moonspinnercustomgear!

Signaalpad : boss fv300, Hendrix mini fuzz face, BBE ben Wah, BBE Soulvibe, Love pedal amp11, Maxon sd9, g3 voor modulatie, g3 delays en reverb.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten